Wat was de hottest hardware synth van 2017?

Als je mijn opmerking als belediging ziet, is dat nogal dom. Dit is geen nationalisme. Alleen zie ik die peak nog nergens in *mijn* opgeving, ik kan niet in die van jou kijken. Zou hem misschien willen hebben, maar zie hem alleen nog nergens, op een paar buitenlandse sites na.
Zeker ook een pinteke teveel gedronken zeker, om iemand zomaar te beschuldigen... :frons:
Belediging? Beschuldigen? Wat ik zei was enkel ter informatie. Zeker ook een "biertje" teveel gedronken zeker? :D

Heeft iemand van SF hem al dan (lees: geen pre-productie model) ? Alle muziekwinkels van hier [bax/midiamsterdam/keymusic/thomann/dijkman] kunnen hem namelijk nog niet leveren.

De peak wordt verwacht 29/12 keymusic belgium

De Behringer Deepmind 6 is wat mij betreft de hottest synth van 2017. Te gekke matrix/sound en mooie fx kortom veel synth voor je piek(en)

Belediging? Beschuldigen? Wat ik zei was enkel ter informatie. Zeker ook een "biertje" teveel gedronken zeker? :D

De term nationalisme ligt gevoelig in NL op het moment :D

Maar we wisten al dat Belgen zich snel achtergesteld voelen. Dit is enkel ter informatie/observatie natuurlijk :D

Maar genoeg gegein. Ik vind de deepmind ook interessant. Behringer kennende kan er nog wel wat geld vanaf dus het is wachten en op tijd toeslaan.

De term nationalisme ligt gevoelig in NL op het moment :D

Maar we wisten al dat Belgen zich snel achtergesteld voelen. Dit is enkel ter informatie/observatie natuurlijk :D

Maar genoeg gegein. Ik vind de deepmind ook interessant. Behringer kennende kan er nog wel wat geld vanaf dus het is wachten en op tijd toeslaan.

1. De term nationalisme ligt in Nld al sinds de 70s gevoelig. Sinds de 80s wordt het al in een adem met fascisme genoemd.

2. Wat ik niet snap aan het juiste moment toeslaan bij Behringer, in mijn perceptie wordt Behringer spul eigenlijk alleen maar goedkoper naarmate hte langer op de markt is. Maar ik kan het mis hebben.

1. De term nationalisme ligt in Nld al sinds de 70s gevoelig. Sinds de 80s wordt het al in een adem met fascisme genoemd.

2. Wat ik niet snap aan het juiste moment toeslaan bij Behringer, in mijn perceptie wordt Behringer spul eigenlijk alleen maar goedkoper naarmate hte langer op de markt is. Maar ik kan het mis hebben.

In mijn perceptie ook. Maar het ligt ook aan de marge. En of ze er 'te veel' van produceren.

De Behringer Deepmind 6 is wat mij betreft de hottest synth van 2017. Te gekke matrix/sound en mooie fx kortom veel synth voor je piek(en)

Deepmind 6 is zeker een aangename verassing
ik was zeker niet van plan om hem aan te schaffen maar na een evaluatie div synths wilde namelijk heel graag een korg arp met koffer maar een 6voice met een prijs 666- / de opties een goedwerkende usb software de blender/morphing voor 4 sounds etc... stevig gebouwd, klein makkelijk mee te nemen en hands on control is het voor mij een degelijke optie voor on the road ivm met vintage roland synths 5 oct etc... moet zeggen dat ik de toetsen wat minder een (klak klak) geluid als je sommige te hard aanslaat (tikt tegen de onderkant), dat is wat minder, buiten dat pfff ken je er geen buil aan vallen en is het als instap of als allrounder een zeer fijne synth die in het laag toch echt wel power heeft,de pads en poly glissando is zo geil...enige wat ik me afvraag is of ik een DP12 desktop eraan kan hangen bij update staat dat je alleen de 12 kan koppelen voor meer stemmen. enfin voor prijs/kwaliteit/opties/speelbaarheid , top synth

Heeft iemand van SF hem al dan (lees: geen pre-productie model) ? Alle muziekwinkels van hier [bax/midiamsterdam/keymusic/thomann/dijkman] kunnen hem namelijk nog niet leveren.

Ik heb hem al enkele maanden sinds juli. Er stond er een te koop bij GAK in de UK. Kon die zaak niet, maar aan de site te zien zeker geen kleine winkel.

De synth is erg leuk en kan soms verrassend goed uit de hoek komen, al vind ik niet alles even geweldig. Hij zou vooral erg geschikt moeten zijn voor pads, maar daar vind ik hem niet zo overtuigend. Dan heb ik het over de presets en mijn eigen pogingen. Kan best dat het er wel in zit, maar ik heb het nog niet gehoord. Kan ook komen door de OB-6 die er naast staat. Wat mij betreft een absolute topper voor pads (en de rest). Daar kan volgens mij ook weinig tegenop.

Back