Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Kassen
sander, ik had die data gewoon ge-copy-paste van g.d. zou fout kunnen zijn, maar het ging mij meer om het idee, niet de exacte data. anyway, centen is een ding, maar de organisatie was ook o.k.. prima instalatie, goeie engineer, geen gezeik... het is ook niet mijn publiek, maar als lokatie kan het heel veel slechter.

wie doet dat dan?
Met die "big boss" bedoel je mischien Roy? Kaal, gespierd? spreekt alleen engels?
Die was best ok, die heeft later ook die film festival affaire gedaan waar ook Luke Eargoggle, Solvent en Lowfish speelden en waar jij langs kwam. Het publiek is ook nioet mijn ideaal, maar die grap met livesets rond de zaal en afwisselend nummers spelen was wel zijn eigen idee. Niemand geloofde er in totdat we het probeerden en toen was bijna iedereen overstag. Daar heb ik dan wel weer bewondering voor. Hij kan ook goed overschakelen tussen serieus dingen organiseren en bulshitten met een drankje (of twee...).
Kijk, Sander, Electroalliance is verre van perfect maar het is o.k. om te spelen en "allles wat er mee te maken heeft is baut" gaat mij veel te ver. Op z'n minst kreeg ik daar het gevoel gerepecteerd te worden, iets dat er bij sommige van de grotere clubs nog wel eens bij in schiet. Als het puntje bij het paaltje komt sta ik ook liever in de zuidwal of bij de scheldapen in antwerpen.
Origineel geplaatst door kratarknathrak
Roy ken ik dan niet. Ik ben wel op een van de eerdere edities van Electronation geweest. Dat was toen ze nog op de donderdagavond in de Aknathon zaten. Ik vond de muziek het merendeel van de avond vrij slecht. Alleen als Dion draaide was het te doen, maar dan ook maar net. Dion is altijd al veel beter geweest in gothic en 80's. Op electrogebied is hij maar zozo, en lijkt hij de essentie niet te begrijpen. Zijn maat Whiplash, die ook draait in het Patronaat bracht er helemaal niks van terecht. Wat die kerel achter de draaitafels doet snap ik niet. Dat is gewoon een omhooggevallen camping DJ.
Hoewel ik op latere edities niet meer geweest ben, hoor ik wel dat het stukken beter geworden is, en zeker de toevoeging van elementen uit de Bunker en Creme stal heeft daar aan bijgedragen. Daaruit concludeer ik dat Roy een goed gevoel voor diplomatie heeft, en in ieder geval de muziek na aan het hart heeft, en dat is natuurlijk altijd oke.
Origineel geplaatst door Auxillary
Voor alle duidelijkheid, ik heb er ook niks mee! Maar zoals olafmol het zegt: 'goed dat het er is'. Iedereen heeft recht om zijn eigen mening maar omdat meteen zo negatief te doen, bwuuuhhhhh, daar word ik zo moe van!
Eric

Origineel geplaatst door C-Code
Zojuist op een irritante TMF reclame....T Raumschmiere staat op de compilatie "door het lint 11" .........dan weet je hoe laat het is.........![]()

Origineel geplaatst door agressor
ik kan het niet helpen hoor, maar toch kan ik zelf monstertruckdriver wel aanhoren, ondanks het weer eens supercommercieel is, bij ons in de club doet ie het ook super. hou er normaal niet van, maar vind dit een kleine uitzondering

Origineel geplaatst door donbrasco
dat zegt ws. meer over de club dan over de weledeleheer T.Raumschmiere.![]()