T.Raumschmiere

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Kassen
sander, ik had die data gewoon ge-copy-paste van g.d. zou fout kunnen zijn, maar het ging mij meer om het idee, niet de exacte data. anyway, centen is een ding, maar de organisatie was ook o.k.. prima instalatie, goeie engineer, geen gezeik... het is ook niet mijn publiek, maar als lokatie kan het heel veel slechter.

maar die dingen die jij noemt dat zijn allemaal mensen die niks met electronation te maken hebben. Engineers, geluidsinstallatie, etc. Die huur je of zijn al aanwezig.
Nee ik heb nog steeds die VPRO docuemtaire in m'n hoofd, toen ze zichzelf nog electroclash noemde. Dat hebben ze inmiddels al van hun site gehaald. Maar wat ik toen verder zag. Allemaal hippe(nauw ja ook veel van die jaren80 kledings attributen) opgemaakte mensen/nichten die naar slappe aftreksels luisteren van jaren 80 newwave/syntpop. Ook de big boss (arabier ofzo) was een vreselijk enge vent waar je al misselijk van werd als je em zag en als ie dan nog begon te lullen werd je helemaal gek. (zo'n echte foute nicht).
Maar misschien valt het ook best allemaal wel mee. Ik was er eerst bij jullie optreden in de melkweg en toen zag ik pas terplekke zo'n electronation vlag hangen. Maar dat was ook het enige. Het publiek was redelijk ok en alle live acts/dj's waren niet uit hun eigen stal.

Met die "big boss" bedoel je mischien Roy? Kaal, gespierd? spreekt alleen engels?
Die was best ok, die heeft later ook die film festival affaire gedaan waar ook Luke Eargoggle, Solvent en Lowfish speelden en waar jij langs kwam. Het publiek is ook nioet mijn ideaal, maar die grap met livesets rond de zaal en afwisselend nummers spelen was wel zijn eigen idee. Niemand geloofde er in totdat we het probeerden en toen was bijna iedereen overstag. Daar heb ik dan wel weer bewondering voor. Hij kan ook goed overschakelen tussen serieus dingen organiseren en bulshitten met een drankje (of twee...).

Kijk, Sander, Electroalliance is verre van perfect maar het is o.k. om te spelen en "allles wat er mee te maken heeft is baut" gaat mij veel te ver. Op z'n minst kreeg ik daar het gevoel gerepecteerd te worden, iets dat er bij sommige van de grotere clubs nog wel eens bij in schiet. Als het puntje bij het paaltje komt sta ik ook liever in de zuidwal of bij de scheldapen in antwerpen.

Ik vind het fout als de elite zich ineens gepasseerd voelt op het moment dat electro "hip" word, en zij net doen of ze er niks mee te maken willen hebben en ondertussen wel tracks (1 in ieder geval) leveren voor des te foutere verzamel albums waar het woord electroclash meerder malen op vernoemd word.........8o)

Origineel geplaatst door Kassen
Met die "big boss" bedoel je mischien Roy? Kaal, gespierd? spreekt alleen engels?
Die was best ok, die heeft later ook die film festival affaire gedaan waar ook Luke Eargoggle, Solvent en Lowfish speelden en waar jij langs kwam. Het publiek is ook nioet mijn ideaal, maar die grap met livesets rond de zaal en afwisselend nummers spelen was wel zijn eigen idee. Niemand geloofde er in totdat we het probeerden en toen was bijna iedereen overstag. Daar heb ik dan wel weer bewondering voor. Hij kan ook goed overschakelen tussen serieus dingen organiseren en bulshitten met een drankje (of twee...).

Kijk, Sander, Electroalliance is verre van perfect maar het is o.k. om te spelen en "allles wat er mee te maken heeft is baut" gaat mij veel te ver. Op z'n minst kreeg ik daar het gevoel gerepecteerd te worden, iets dat er bij sommige van de grotere clubs nog wel eens bij in schiet. Als het puntje bij het paaltje komt sta ik ook liever in de zuidwal of bij de scheldapen in antwerpen.

Roy, is oke.
Ik kom hem regelmatig tegen in de gym en de sauna.
Vriendelijke en relaxte jongen.
pas geleden nog een paar klussen voor gedaan.
Betaald lekker op tijd wat vrij uniek is in deze business.

Maar als ik het goed begrijp mogen mensen dus niet ineens veranderen van mening of iets dergelijks.
Als het daarom gaat, dan is er blijkbaar niets veranderd in de "scenes".

Roy ken ik dan niet. Ik ben wel op een van de eerdere edities van Electronation geweest. Dat was toen ze nog op de donderdagavond in de Aknathon zaten. Ik vond de muziek het merendeel van de avond vrij slecht. Alleen als Dion draaide was het te doen, maar dan ook maar net. Dion is altijd al veel beter geweest in gothic en 80's. Op electrogebied is hij maar zozo, en lijkt hij de essentie niet te begrijpen. Zijn maat Whiplash, die ook draait in het Patronaat bracht er helemaal niks van terecht. Wat die kerel achter de draaitafels doet snap ik niet. Dat is gewoon een omhooggevallen camping DJ.

Hoewel ik op latere edities niet meer geweest ben, hoor ik wel dat het stukken beter geworden is, en zeker de toevoeging van elementen uit de Bunker en Creme stal heeft daar aan bijgedragen. Daaruit concludeer ik dat Roy een goed gevoel voor diplomatie heeft, en in ieder geval de muziek na aan het hart heeft, en dat is natuurlijk altijd oke.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Roy ken ik dan niet. Ik ben wel op een van de eerdere edities van Electronation geweest. Dat was toen ze nog op de donderdagavond in de Aknathon zaten. Ik vond de muziek het merendeel van de avond vrij slecht. Alleen als Dion draaide was het te doen, maar dan ook maar net. Dion is altijd al veel beter geweest in gothic en 80's. Op electrogebied is hij maar zozo, en lijkt hij de essentie niet te begrijpen. Zijn maat Whiplash, die ook draait in het Patronaat bracht er helemaal niks van terecht. Wat die kerel achter de draaitafels doet snap ik niet. Dat is gewoon een omhooggevallen camping DJ.

Hoewel ik op latere edities niet meer geweest ben, hoor ik wel dat het stukken beter geworden is, en zeker de toevoeging van elementen uit de Bunker en Creme stal heeft daar aan bijgedragen. Daaruit concludeer ik dat Roy een goed gevoel voor diplomatie heeft, en in ieder geval de muziek na aan het hart heeft, en dat is natuurlijk altijd oke.

Ja klopt wel, Roy komt op mij vrij integer over.
Ik ben dan wel niet so inside the electro (alhoewel ik met kraftwerk ben opgegroeit) toch vond ik het feestje (9
maanden geleden of zo) in de amuse niet zo muzikaal interesant. zelfs heel saai.

Nu hoor ik eigenlijk leukere en interessantere elctro dan voorheen op zn side

ik was afgelopen zaterdag in de 020 vanwege live-optreden van Anthony Rother, en daarna was er ook electronation-gedoe.....Anthony was echt vet, maar wat ik daarna hoorde kon me echt niet boeien..... het was muziek die zich voordeed als electro of 80s spul, maar dan zonder passie en soul en funk, en het ergste: zonder kop of staart...soort van middelmatig tot slechte eenheids-brei waar mijn voetjes echt niet van van de vloer gingen....en bij het merendeel van het aanwezige publiek trouwens ook niet (behalve dan bij de electroclash verklede bezoekers die helemaal idolaat leken van elke crap-plaat die maar langskwam, maarja wat wil je ook als je je best hebt gedaan op je 80s outfit heehee) .... nee niet mijn ding, maargoed, leuk dat het er is!

Hehehe, tjonge toch. Eindelijk weer eens een klassieke SF discussie. Iemand komt met een vraag en de eerste reactie is meteen dat het KLOTE is! Hemel, we zouden eens positief egrens over kunnen zijn.

Mijn kennismaking met T.raumschmiere is van enkele maanden geleden via een vriend die in die vage electro, techno, tekno, industrial sector zit. Hij kwam met die naam T.raumschmiere. Vond het des te meer opmerkelijk omdat juist die muziek (single: monster truck driver) op de playlist van MTV staat laatste tijd!!!???

Voor veel mensen zal dat een reden zijn om er van uit te gaan dat het klote is.

Voor alle duidelijkheid, ik heb er ook niks mee! Maar zoals olafmol het zegt: 'goed dat het er is'. Iedereen heeft recht om zijn eigen mening maar omdat meteen zo negatief te doen, bwuuuhhhhh, daar word ik zo moe van!

Maar goed....... what ever!

Eric

Origineel geplaatst door Auxillary
Voor alle duidelijkheid, ik heb er ook niks mee! Maar zoals olafmol het zegt: 'goed dat het er is'. Iedereen heeft recht om zijn eigen mening maar omdat meteen zo negatief te doen, bwuuuhhhhh, daar word ik zo moe van!
Eric

Wordt maar lekker moe dan! :D

Ik had die dubbel LP al geluisterd voordat ik wist dat onbenullen het aan het hypen waren, dus ik was onbevooroordeeld en concludeerde dat het bagger was. Hitlijsten, MTV, en dergelijke hou ik al jaren niet meer bij. En in de electro scene is dusdanig goed materiaal verkrijgbaar, dat ik iedereen die T.Raumschmiere goed vindt catagoriseer als mensen met slechte smaak, en daar zult u het mee moeten doen, zoals de rijdende rechter dan altijd zegt. :)

Origineel geplaatst door C-Code
Zojuist op een irritante TMF reclame....T Raumschmiere staat op de compilatie "door het lint 11" .........dan weet je hoe laat het is.........8o)

inderdaad, dat ie meer poen vangt dan jij ! :duivels:

ik kan het niet helpen hoor, maar toch kan ik zelf monstertruckdriver wel aanhoren, ondanks het weer eens supercommercieel is, bij ons in de club doet ie het ook super. hou er normaal niet van, maar vind dit een kleine uitzondering

dat wou ik ff kwijt!

Origineel geplaatst door agressor
ik kan het niet helpen hoor, maar toch kan ik zelf monstertruckdriver wel aanhoren, ondanks het weer eens supercommercieel is, bij ons in de club doet ie het ook super. hou er normaal niet van, maar vind dit een kleine uitzondering

dat zegt ws. meer over de club dan over de weledeleheer T.Raumschmiere. :duivels:

Origineel geplaatst door donbrasco
dat zegt ws. meer over de club dan over de weledeleheer T.Raumschmiere. :duivels:

Ware woorden, want top 40 bagger doet het ook beter dan de daadwerkelijk goede muziek. Tenslotte kan 90% van de mensheid goed niet van slecht onderscheiden, omdat het ze geen bal kan schelen, of omdat ze te dom zijn (meestal het laatste), wat ook meteen het succes van T.Raumschmiere verklaart. Natuurlijk ben ik wel jalours op zijn bankrekening. Aan de andere kant: Wil je wel zo'n bankrekening, als je ontzettende ruk muziek maakt? Het antwoord daarop in natuurlijk volmondig "JA", maar aangezien ik T.Raumschmiere niet ben, ga ik er lekker ongegeneerd op kankeren. Welke platenmaatschappij heeft T.Raumschmiere? International Deejay Gigolo? Moek ook maar ff demootje sturen dan. Die Discorobots waanzin van me is ook megadom genoeg voor de grote massa, en ik wil ook wel een dikke bankrekening. Goed hoeft het niet te zijn, dus dat is alvast makkelijk. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back