Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nog maar ff snel een vliegticket naar Lissabon kopen dan......ik sta te trappelen van ongeduld om de ontknoping van dit geweldige verhaal mee te mogen maken.
Wat fijn dat er dan ook n podium is voor hen die gelijk van het moment gebruik willen maken om hen met een mening over de lege huls en nationalisme, even te laten weten dat zij daar boven staan en dat je er eigenlijk alleen maar ok in staat als je het wel leuk vind allemaal![]()
Nou ja, 18de is natuurlijk ook gewoon keigoed![]()

Mennn, ik kan er niet naar luisteren...

Het lukt me elk jaar weer om niets maar dan ook helemaal niets van dit verschrikkelijke circus mee te krijgen.

Behalve deze draad dan natuurlijk![]()

Doel was countrymuziek - de muziek waar hij van houdt - naar een groot podium te brengen
Dat klinkt alsof mensen niet weten wat country muziek is, dat lijkt me wat overdreven.
Maar wellicht gaat zijn muziek wel wat beter verkopen na zo'n exposure.
Serieus, dat zou zomaar kunnen. Alleen, je moet rekening houden met de aard van het eurovisiesongfestival.Ja, een opzwepende Ferry Corsten/Armin van Buuren/Tiesto poppy EDM/trancekraker featuring Maan track met een positieve boodschap over in jezelf geloven, tolerantie en naastenliefde met een killer hook/refrein erin - inclusief een break met een "lalala" stuk gemáákt om mee te zingen (vgl. Hey Jude) en spetterende visuals. Dan KUN je gewoon niet verliezen.
De een heeft het niet beter gedaan dan de ander. De een heeft meer stemmen gekregen dan de ander.
De shit die ik gaaf vind, komt nog geen 150 man op af. Om dan te zeggen dat de rest van de wereld geen smeek heeft gaat wat ver...