Mensch-Maschine
:mekanikal:
niet zeuren man,
het was duidelijk dat heel veel juist live was - -
kraftwerk = saaaaau geeeil!!
het was duidelijk dat heel veel juist live was - -
kraftwerk = saaaaau geeeil!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ook het gevoel hadden te luisteren naar een soort best of cd en te kijken naar 4 pacman spelende heren?

Origineel geplaatst door Neo Land
Nou als ouwe lul zijnde mocht ik uiteraard niet ontbreken op het Kraftwerk feest van vanavond in de HMH te A'dam.
Nu is het voor mij praktisch om de hoek en ben dus vlot weer thuis om dit even in te kloppen.
Maar de vraag is, zijn er nu meer mensen die ondanks het feit dat het erg leuk was om te zien, ook het gevoel hadden te luisteren naar een soort best of cd en te kijken naar 4 pacman spelende heren?
Ik bedoel er was géén verschil te horen toen die 4 paspoppen achter de tafeltjes stonden en "We are the robots" speelden.
Nogmaals niets negatiefs over deze pioniers (nou ja 2 van de leden dan), want ik geloof dat tegenswoordigs niemand meer écht live speelt en er altijd wel wat meeloopt op de voor- of achtergrond (mijn band incluis!).
![]()
op de tribune? Vooraan kon je zien dat ze toch best veel live deden gingen ook wel een paar kleine dingen mis.
Origineel geplaatst door Zhanox
Eén foutje vond ik zelf fantastisch, en dat was meteen het enige moment van interactie tussen de 4. Aan het begin van Autobahn, nadat ze met de vocoder alle 'versnellingen' hebben gekozen, werd het bekende autobahn-baslijntje ingestart....maar hij pakte de verkeerde patch! Ik dacht he, ze kiezen voor een licht andere sound voor het nummer, vond het wel grappig. Maar toen keken de andere drie echt van: 'Hey Scheisshund, was machst du jetzt?!'
En hup, de goede patch werd halsoverkop gekozen, fantastich moment vond ik dat.