Vandaag officieel in de lucht: www.gearjunkies.com

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bambamstudio

Certified MoogPro
Het nieuws was er voor dit forum al af, maar vanaf vandaag officeel in de lucht:

www.gearjunkies.com

Het is een nieuwe site waar je zon beetje al het nieuwe gear vind wat er is.
Ik zeg zo'n beetje want de database is nog lang niet compleet.

Dit is de eerste versie van de site, gewoon om eraan te wennen.
Je kunt revieuws schijven zonder dat je je daarvoor moet aanmelden.

De site gaat in de toekomst nog meer doen...wat verklap ik niet

Gefeliciteerd! Als ik tijd heb zal ik es mijn ongefilterde mening geven over e.e.a. aan apparatuur.

-C-

leuke site en alles zo lekker handig bij elkaar ...
en al veel modellen ingevoerd .. nice !!

Helemaal top! Er staan alleen teveel (dure) dingen op die ik wil hebben, maar helaas....:{

Mooi!

Mooi!

Mooie site.. petje af. Veel succes en vooral ook plezier met dit nieuwe initiatief!

Ziet er goed uit. Zal wel een pokkenwerk geweest te zijn al die data te copy/pasten van andere sites.

Ik zag dat sommige dingen wel verouderd zijn, zoals de prijzen van de DX200 & AN200.

Maar succes!

Ik vraag me alleen het volgende af. Als ik info zoek over een apparaat, dan type ik model in google en vindt ik allemaal info. Doen de meeste mensen dat niet?

Origineel geplaatst door sander
Ziet er goed uit. Zal wel een pokkenwerk geweest te zijn al die data te copy/pasten van andere sites.

Ik zag dat sommige dingen wel verouderd zijn, zoals de prijzen van de DX200 & AN200.

Maar succes!

Ik vraag me alleen het volgende af. Als ik info zoek over een apparaat, dan type ik model in google en vindt ik allemaal info. Doen de meeste mensen dat niet?
Ziet er zeker netjes uit! Succes!

Ik neem aan dat jullie gekeken hebben of je bepaalde dingen van sites mag copy pasten. Ik weet dat sommige vintage sites er moeilijk over doen. :)

en sander> Hoe vind google zijn info? ;)

Origineel geplaatst door bikkel
Hoe kan ik reviews of synths toevoegen?

je kunt zelf geen synth ed toevoegen.
Dat kan alleen maar via een verzoek per mail: marc@gearjunkies.com ( of gebruik de feedback button )

Revieuws schrijven kan wel: naar een synth ed gaan, naar PRODUCT INFORMATION / Reviews (0) op Reviews klikken, dan vind je onder aan de pagina >>Write review!<<

ik weet het, onhandig, maar dat wordt tzt veranderd.

de site is nog steeds in ontwikkeling :)

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ziet er zeker netjes uit! Succes!

Ik neem aan dat jullie gekeken hebben of je bepaalde dingen van sites mag copy pasten. Ik weet dat sommige vintage sites er moeilijk over doen. :)

er staat nog geen vintage op.
Dus dat probleem hebben we (nog) niet

Origineel geplaatst door bambamstudio
je kunt zelf geen synth ed toevoegen.
Dat kan alleen maar via een verzoek per mail: marc@gearjunkies.com ( of gebruik de feedback button )

Revieuws schrijven kan wel: naar een synth ed gaan, naar PRODUCT INFORMATION / Reviews (0) op Reviews klikken, dan vind je onder aan de pagina >>Write review!<<

ik weet het, onhandig, maar dat wordt tzt veranderd.

de site is nog steeds in ontwikkeling :)

OK. Doen jullie alleen synths die nog te koop zijn of ook vintage e.d.?

heel chic, ben onder de indruk.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back