Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

maar erm, heb jij nog leuke game herinneringen dan docu?

daarom vroeg ik het HEM ookIk denk dat hij wel een encyclopedie kan schrijven erover
Docu met het eeuwige game eelt op z'n duim![]()

daarom vroeg ik het HEM ook![]()

uiteraard, als ik jou was wel jaik zou hem een link sturen van deze draad 6![]()
maar mij is het verder om het even of ie wel of niet reageerd...

ik vond dat effect bij Le Chuck wel kool trouwens, die motion blur...
alleen Guybrush ziet er nu wel vrij goofy uit...

ik heb net ff de proef op de som gedaan met 75 p/pmaar waarom ben ik nou de enigste die die heeft dan?
yup daarom vind ik deze SE versie wel erg ok in tegenstelling tot al die nieuwe MI's... Maar dit soort games zijn wel een wellekome verandering met het oog op non violence... je zou je bijna afvragen of een game zonder schieten nog wel interessant word gevonden door de jeugd tegenwoordig...Maar vaak zijn 3D varianten tamelijk
gaar (Prince of Persia, Mario 64 (galaxy weer niet) etc.. etc...)
je zou je bijna afvragen of een game zonder schieten nog wel interessant word gevonden door de jeugd tegenwoordig...

ow ja... het 'overal kunnen moeten willen gamen' principe met van die priegelende kabouter plop toetsjes... en maar showen aan elkaar, "kijk ik heb deze TUH VETTUH game", "ja die is idd TUH VET, even overzetten met blauwtand want die TUH VETTUH game wil ik ook hebbuh"Daar ben ik niet zo bang voor
Sneue Bejeweld en sims varianten voor cellphones worden nog door miljoenen
pubertjes gekocht.
"apen eiland" en "speciale ditie" (maar dan andersom)Wat bedoel je trouwens met SE en MI?