Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

Ha ja Decathlon joysticksloper. Alleen de goeie Arcade joysticks waren hiertoe in staat.

Met Girls want to have fun op de C64 kon je ook goed je joystick slopen. Met je pik in de ene hand en met de andere aan de joystick raggen kon je veel meer stuk maken dan alleen die ene stick.

Girls_They_Want_To_Have_Fun.gif

Met Girls want to have fun op de C64 kon je ook goed je joystick slopen. Met je pik in de ene hand en met de andere aan de joystick raggen kon je veel meer stuk maken dan alleen die ene stick.

Girls_They_Want_To_Have_Fun.gif

Volgens mij was het scheermesje destijds nog niet uitgevonden.

...Red Dead Redemption maar dan anders:

Vette hi-res graphics! Mijn CRT-tv'tje had moeite met dit soort graphics. Dikke moiré strepen in beeld.

Ben nu de vier CD's van Baldur's Gate II aan het installeren die ik samen met ESIII Morrowind + expansion voor nog geen vijf euro bij de kringloop op de kop heb getikt 8)

baldurs_gate_2_shadows.jpg

Video games waren toen toch veel leuker dan al die super-realistic moderne shit.

Video games waren toen toch veel leuker dan al die super-realistic moderne shit.

Amen to that!

Je handtekening spreekt boekdelen b.t.w.

Amen to that!

Je handtekening spreekt boekdelen b.t.w.

:D

SIM City vond ik ook altijd wel leuk, super jammer dat ze die kut sims serie ervan gemaakt hebben. En al die NAMCO en CapCom namen zie je tegenwoordig ook niet meer.

Donkey kong, super Mario, en op PC de Duke Nukem's, command & conquer etc vind ik nog steeds een stuk leuker dan die xbox online shit met 100000 knoppen. Ligt het aan mij of kunnen dit soort spellen alleen gespeeld worden door 12 jarigen on speed?

Back