Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

deze is ook gaaf, Blackthorne (soort prince of persia met shotgun)

bt-screens\ss06.jpg

Origineel geplaatst door Erazotropa
ATARI LYNX FOREVER!!!

Collection van Moi :D

LYNX.JPG
[/B]
en allemaal netjes gekocht ook... toe maar... :L
maar erm... is er niet ergens een site waar we ze ff zelf kunnen proberen...? zeg maar 8)

je hebt beide types zag ik, de Classic en de Lynx II

niet gek idd die Lynx... resolutie van 160 x 102 pixels (triads), 4 kanaals geluid, een palette van 4096 kleuren,
16 kleuren standaard (of meer d.m.v. palette shifting per scanlijn)...
het schijnt zelfs zo te zijn dat Atari een beveiliging in het ROM heeft aangebracht om te voorkomen dat amateur-programmeurs spellen op de markt zouden brengen om zo de kwaliteit hoog te houden van de games :D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door 6 trak

het schijnt zelfs zo te zijn dat Atari een beveiliging in het ROM heeft aangebracht om te voorkomen dat amateur-programmeurs spellen op de markt zouden brengen om zo de kwaliteit hoog te houden van de games :D

But not for long!!! :D

ROM.JPG

dank u herr aso tropa... spoedig zullen mij ons begeven richting hetgeen achter deze 2 links schuilt :mega:

shortcuts: HANDY & LYNX BIOS

.
.
.
.
[10 min later]... idd erg roelerend wel... lekker simpel inladen en gaan. wat ook strak is is dat je gewoon ZIP files kan inladen en automatisch worden ge-extract :) ... ben ff weer spelen... A.U.B. niet storen

Laatst gewijzigd:
Duke Nukem en Pac Man.Veel later kocht een SNES nieuw en nog iets later z,n grote in steek optie :D Jammer genoeg verkocht.Maar wel op het moment dat je er nog goed geld voor kon krijgen ;)

SNES oa Top Gear 1 en 2 8~

De favoriete game van mij op de snes (naast jurassic park 2 en lord of the rings): Super F-Zero, heb ik zeker 10 keer uitgespeeld.

F-ZERO:

Image8R-type.gif

R-type9.gif

LORD OF THE RINGS:

Een goede adventure game, tenminste dat vind ik, (sommige recencies op internet beweren het tegendeel). Helaas stopt het spel waar de 1ste film van lord of the rings ophoud. De reeks is volgensmij nooit afgemaakt, jammer.

lotr.jpg

snes.GIF

SUPER PUNCH OUT:

Coole boxing game, zit erg goed in elkaar. Rare personages ook :D

super_punchout.JPG

super_punch_out!!.jpg

Origineel geplaatst door Bahamut
F-Zero is een racespel, dat is F-Zero niet maar R-Type ;)

Och ja he:stupid die namen lijken ook zo op elkaar:D

Heeft iemand van jullie deze al...

Heeft iemand van jullie deze al...

Johnny, zag ik goed dat jij deze hebt:

2750.JPG

Iedere keer als ik die voorbij zie komen heb ik moeite om de telefoon niet op te pakken :D Dat zijn echt de games waar ik helemaal verzot op ben en was :) Maar omdat er TelSell op staat, ben ik wat huiverig :)

Er word gefluisterd dat het gehackte games zijn en dat Nintendo de zaak aan het onderzoeken is :smeris: , heb ik ergens gelezen dan :)

Re: Heeft iemand van jullie deze al...

Origineel geplaatst door ironfreq

Er word gefluisterd dat het gehackte games zijn en dat Nintendo de zaak aan het onderzoeken is :smeris: , heb ik ergens gelezen dan :)

Nou, hij lijkt ook verdacht veel op de nintendo 64:D

Re: Re: Heeft iemand van jullie deze al...

Re: Re: Heeft iemand van jullie deze al...

Origineel geplaatst door chrizz
Wilt u mij a.u.b niet citeren!

...onweerstaanbaar...

Maar ontopic: ik denk dat het eerder een NES is dan een SNES.
Aan de spelletjes te zien, en ook aan dat pistool...

Origineel geplaatst door ironfreq
Er word gefluisterd dat het gehackte games zijn

"Gehackt" is een groot woord. Maar vroeger had je Hong-Kong NES games met een stuk of 100 spellen erop, en dat is dus gewoon in dit ding gebouwd.

en dat Nintendo de zaak aan het onderzoeken is :smeris: , heb ik ergens gelezen dan :)

En terecht. Als je toch juarez wil gebruiken, pak dan een emulator en download alle roms die je kan vinden of desnoods een copybox, maar ga in vredesnaam niet zo stom zijn om 't openbaar te verkopen.

oh fuk! deze ken ik nog wel van vroegah! als jij zo'n unit had dan kwam de hele buurt bij je spelen ;)

Back