Videogames van de jaren 80/90- post hier je ervaringen.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
D'r was ook zo'n spel , daarin waren erm. dieren en die speelden maar plots, begonnen ze hele rare dingen te doen met elkaar, en toen kwam er ook een man bij met een regenjas.. en toen moest je aan de joystik trekken ..herinner je dat nog?

:) 8D :duivels:

hmm had die toevallig lode voeten en woonde die in een grot? Ow en was er een kerkhof en een bliksemmachine?

Origineel geplaatst door 6 trak
en dit word 1 van de nieuwe games, waarvan het eerste deel stamt uit de late 90's, die ik zeker nog eens moet gaan spelen:

Commandos3.jpg

commandos-3-1.JPG

commandos-3-2.JPG

mooi spul.

Origineel geplaatst door 6 trak
ik vind van niet... CCS64 is 99.9% compatible! tevens meer retro feel qua hele engine, menu etc alles in c64 style...
het is niets voor niets dat CCS64 op de meer die hard C64 minded sites word geadviseerd... think about it...

I'll think about it ;) Ik zal es testen - maar als mijn überjoystick of hardsid het niet doet dan kan ie van mij de prullenbak in! :P

Origineel geplaatst door cosmiq
I'll think about it ;) Ik zal es testen - maar als mijn überjoystick of hardsid het niet doet dan kan ie van mij de prullenbak in! :P
volgens mij word het wel ondersteunt maar dan nog, met toetsen spelen is toch ook geen ramp?!

en qua hardsid... waarom wil je dat in de emulator? het word reeds in CCS64 ge-emuleerd duzze... beetje dubbel op niet?
als je alleen SID music wil playen kun je dat beter extern doen met Sidplay oid...

Ja maar...
HardSID is geluid van een ECHTE sid-chip. Ik hoef geen ge-emuleerde zooi als het ook ECHT kan heh...
En die joystick: Ik wil spelen met mijn retro-joysticks, daarvoor heb ik tenslotte een 4player adapter gesoldeerd. Toetsen zijn ook leuk, maar dan bij een beperkt aantal spellen. (pinball enzo)
Tjah..
denk dat ik toch maar bij VICE bljif; het heeft gewoon géén nadelen..

in limbo land zeggen we
'ieder ziene meug wah' :biertje:

Origineel geplaatst door cosmiq
www.back2roots.org ???

Nee back2roots.org was het niet =( maar is ook wel een site waar ik even zoet op ben gaat wel ten koste van de muziek maar ach haal je misschien inspiratie vandaan;)

Dus mensen die nog meer links hebben graag!!!!!

men neme:

- DUKE 3D (atomic)...
- een Classic Movie uit 1980 met Jack 'heeeeeeeere's johnny!' Nicholson...

ff goed schudden en... VOILA! 8)

Redrum.jpg

De episode start exact op het punt waar de film stopte en alles is nagenoeg identiek nagemaakt,
rooms, gfx en zelfs sounds uit de film zijn gebruikt! de hele sfeer is net zo desolaat als de film zelf.
bedoeling is dat je de 'Redrum' texten vind en vervolgens deze met de 'use' key veranderd in 'Murder' :)

Ben je een echte Duker en ken je de ins and outs van deze geweldige film dan is dit een ware must!!!
DOWNLOADEN DEZE TOTAL CONVERSION!

tn0000.jpg
tn0001.jpg

tn0002.jpg
tn0003.jpg

tn0004.jpg
tn0006.jpg

Laatst gewijzigd:
I'm here to kick ass and chew bubble gum.... and I'm all outta bubble gum.... 8)

dude-
Pooyan is the best !
Wat hou ik toch van die spellen. Simpel, uitdagend, effectief- net als SimSynth.
En Galaga ook. Speel ik nog regelmatig.
:halleluja

Keepin' it real, nigga!

Keepin' it real, nigga!

Mocht je jarenlang onder een Moog Modular bedolven zijn geweest, en ben je er zojuist onder vandaan gekropen?
Dan is het belangrijk te weten dat gisteren officieel de nieuwste episode uit de Grand Theft Auto serie is uitgekomen, genaamd Grand Theft Auto: San Andreas. Voorlopig alleen op de PS2, vanaf volgend jaar ook PC en XBOX.

Okee, 't is wel niet jaren 80/90, maar wel de moeite van het vermelden waard. Ook al omdat het in 1992 speelt, muziek en al. :D

Met gevaar voor eigen leven heb ik gisteren nog net voor sluitingstijd een exemplaar weten te bemachtigen, en ik kan maar één ding zeggen: HIJ IS WEER HEEERRRRLIJK, COBY!
Dus, mocht ik de komende tijd wat afwezig lijken (wellicht een bron van vreugd voor een ieder), dan is dat omdat ik verwacht ongeveer 130 uur (opgave fabrikant) bezig te zullen zijn met diverse criminele activiteiten.

screen10.jpg

screen05.jpg

screen04.jpg

Laatst gewijzigd:
Back