Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door machine
je kan het beste met 3 monitors werken![]()

Origineel geplaatst door machine
![]()
![]()
![]()
je kan het beste met 3 monitors werken![]()
Origineel geplaatst door Hazes
wil je eens een fotootje plaatsen van je zelfbouwers?

Origineel geplaatst door mavn
..... Dat roze bigint af en toe een beetje op mijn zenuwen te werken...
[/URL]
je meent 't...Origineel geplaatst door Zoidsity
je meent 't...

Ook leuk is zwart met gaffer tape textuur.Origineel geplaatst door mavn
Maar ze zijn wel mega-uniek en eyecatching!![]()
Beetje laat, maar bij deze. Let overigens niet op de kleur. Ik moest een kleur kiezen om te verven en bedacht in een baldadige bui "kauwgombal"roze... Ga waarschijnlijk binnenkort een ander kleurtje proberen. Dat roze bigint af en toe een beetje op mijn zenuwen te werken...

Beetje laat, maar bij deze. Let overigens niet op de kleur. Ik moest een kleur kiezen om te verven en bedacht in een baldadige bui "kauwgombal"roze... Ga waarschijnlijk binnenkort een ander kleurtje proberen. Dat roze bigint af en toe een beetje op mijn zenuwen te werken...
![]()
Origineel geplaatst door Ro9
Ik denk dat de aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding oorzaak is vh feit dat veel (beginnende) muzikanten ze hebben staan.
Dit wil niet automatisch zeggen dat het de beste zijn ,alhoewel ze wel erg goede reviews krijgen.
Dit wil niet automatisch zeggen dat het de beste zijn ,alhoewel ze wel erg goede reviews krijgen.
).Origineel geplaatst door Flesje
Tsja die kleur.. Wel zie ik meteen dat de kast zeer netjes afgewerkt is en dat is veel belangrijker. Is dit een kant en klaar Vifa bouwpakket of heb je de speaker ook zelf ontworpen? En wat voor Amp hangt hier aan?
Heb zelf een setje Vifa impuls gebouwd, die zijn mat paars geworden...![]()