Hellup! Cubase -> midifiles

lo-fi

...Het maakt geluid...
Ik zit met 'n probleem. Ik moet voor m'n werk 'n paar ringtones maken voor telefoontjes. Die dingen moet je aanleveren als midifiles (type 0). Dus ik vrolijk in Cubase twee cheesy melodietjes gemaakt en geƫxporteerd als smf. Krijg ik ze terug omdat er iets niet klopte. Blijkt dat als je ze opent, dat ze compleet anders klinken; eerst 'n stuk niets, en dan veel te snel het hele melodietje. Ik heb volgens mij alles al geprobeerd in Cubase, en ze willen vanmiddag nieuwe versies hebben.

Wie wil voor mij even proberen deze 2 cubase song files te exporteren als smf? Ze staan hier, en ik heb er wavjes bij gedaan als voorbeeld.

hee, krijg het (op de zaak) ook niet voor-elkaar.....

zelf niet met de 'legale' versie van cubase 5.1 op mijn werk...raar

(niet dat ik er vanuitga dat jou versie ilegaal is, want daar werkt niemand mee hier op het forum)

Laatst gewijzigd:
Bedankt dat je 't even geprobeerd hebt iig. Lukt het jou wel om zelf zo'n simpel melodietje te exporteren als midifile, en dan weer te openen? Dat zou betekenen dat het ligt aan iets wat ik in die songs gedaan heb.

Ik ben erachter waar het aan lag. Zo zie je maar weer. Ik had deze midifiles gemaakt op de computer van een niet nader te noemen andere persoon... En met m'n eigen, legale versie van 5.1 heb ik het probleem niet. Wijze les voor crack-users zullen we maar zeggen.

Back