Wie maakt muziek maar post hier niks?

Wie maakt muziek maar post hier niks?

• ja

Stemmen: 13 28,3%
  • nee

Stemmen: 33 71,7%

• Totaal aantal stemmers
    46
ik post heel af en toe een track...

maar dan moet ik er niet tevreden over zijn, en helemaal vast zitten... en dan hoop ik een eye-opener te krijgen waar ik wat aan heb voor een volgend nummer...

als ik tevreden ben over een nummer, wat niet vaak gebeurt (maar wel steeds vaker), dan post ik het niet... omdat ik al tevreden ben...haha

Ik post regelmatig en het kan me dan niet zo schelen als mensen zeggen dat er geen zak van klopt of dat het super slecht is. Het gaat mij meer om de mensen te bereiken die wel van mijn dingen houden.

En jamsessies van andere zijn ook welkom. Wees astublieft niet bang dat het persee perfect moet klinken.

Hoi :)

Ik post wel af en toe eens, als ik af en toe eens iets maak. Ik ben natuurlijk nog maar een semi-groentje (of helemaal groen, kan ook) en het is dan niet zo evident om je eerste brouwsels aan de buitenwereld toe te vertrouwen ;)

Doordat ik weer een tijdje niet zo actief was op het forum, heb ik natuurlijk ook geen tracks meer gepost...

maar goed. dit doet me er aan denken, er is al een paar maand een acid track die staat te wachten.
ik probeer hem nu te uploaden en zal ook weer eens een track-thread beginnen ;)
tis lang geleden he ;)

@Zoidsity: ik denk dat ik eens op jouw wupsite ben beland en daar iets van je heb gehoord.
het klonk godverdomme goed! dus versta ik niet waarom je niet wil/durft posten...
maar goed... laat maar iets horen als je er klaar voor bent

anywayz... ik vraag me af of er wel werkelijk zoveel talent is eigenlijk... misschien dat dat het gewoon is he...
we kunnen niet allen een tiesto of beethoven zijn...

greetz

cloudy

Tja,

Ben op het forum nog niet verder gekomen dan een remixje voor Phochos of een nummer over ADje V.

Ik denk dat ik een beetje te schijterig ben maar ga binnen niet te lange tijd (demo bijna af) toch wat laten horen.

:dj:

Back