Wat is een goeie prof. geluidskaart?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

hitsenbits

Nieuwkomer
Ja dat is dus mijn moeilijke vraag dus ,ik zoek een goeie professionele geluidskaart ik heb hier zelf een eigen geluidstudio waar ik radioprogramma's maak http://www.hitsenbits.com/studio kijk maar eens op deze link.
Ik heb nu een Creative Audigy maar ik vindt dat die niet meer voldoet!!er komt geen gek geluid uit maar toch,ik gebruik bij de computer BPM studio met controller en om geluid te bewerken Soundforge 7.0.
Maar op de geluidskaart terug te komen dus is het zo als je een kaart in je computer hebt veel last kan hebben van de geluiden en toestanden in je pc op je kaart als je de volume op hoog doet ,dan zijn er ook kaarten op USB en kaarten met een breakoutbox zoals de Delta 1010 maar ik weet niet of je die kan gebruiken met audiosoftware(zal bijna wel!).
Ik moet dus een kaart hebben die stil is geen ruis op de achtergrond maar dat is moeilijk.
En mijn tweede vraag,is hoe men dat doet in bij verschillende radiostations ben ik erg benieuwt naar.
Ok thanks
William.

probeer eens eerst om je tussen je audio kaart & de rest v d kaarten één of meerdere PCI slots vrij te houden, dat maakt iig een verschil in interferentie.

grz jzz

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back