editor Yamaha TX81Z

LoFiye

Let there be rock!
Hallo!

Ik ben druk op zoek naar een fatsoenlijke editor voor op de PC om deze synth mee te editten. Als ik via google zoek, kom ik ook niet echt iets tegen waarvan ik denk ...dat is het helemaal..

Ik ben benieuwd wat andere TX81Z eigenaren gebruiken en wat de ervaringen zoal zijn.

Alvast bedankt voor de reacties!

Groetjes,

Dennis

Die had ik graag eens willen proberen, maar ik kan helaas nergens een demo-versie vinden. Ik vind het op zich niet zo erg om wat geld uit te geven voor een goede editor die ik ook nog eens met andere synths kan gebruiken, maar voor ik 229 euro uitgeef zou ik wel graag willen weten wat het ongeveer kan, en of ik er persoonlijk ook een beetje mee uit de voeten kan.

Wel maf dat er geen demo beschikbaar is...of kijk ik gewoon niet goed?

Ja via Google. Er zitten dacht ik wel een aantal degelijke editors bij.

Ziet 'r naar uit dat ik de gok dan maar moet wagen. Ik zal 'r wat euro's voor proberen achteruit te leggen :)

Thanx voor de reacties!

Mocht iemand toch nog iets weten dan hoor ik het graag. Ik zal ondertussen ook checken of er nog wat op internet te vinden is.... je zou denken dat 'r wel -iets- zou moeten zijn wat goed bruikbaar is :)

Greetz,

Dennis

JSYNTHLIB

Google: JSYNTHLIB

Probeer deze eens. Moet je wel even de installatie handelingen lezen!

Ziet er leuk uit Justin! Bedankt voor de tip.

Ik ga er vanmiddag eens lekker mee knoeien. De screenshots zien er veelbelovend uit.

Back