Wie is er vrijgezel ?

Wie is er vrijgezel ?

• Ja

Stemmen: 31 41,9%
  • Nee

Stemmen: 36 48,6%
  • Weet ik niet

Stemmen: 7 9,5%

• Totaal aantal stemmers
    74
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vrijgezel, en bij deze meteen een oproep:

Lieve synthnerd met een voorliefde voor apparaten in felle kleuren en een zonnebrillentic zoekt ditto vrouw tussen de 24 en 30 om samen tweakend door het leven te gaan.
CV/Gate fetish geen bezwaar, in het bezit van een eigen setup is een pré.

mail me op: nordmodular@planet.nl

-C-

Na mijn scheiding ben ik bewust vrijgezel gebleven. Ik zal me niet zo snel meer binden met alles erop en eraan, al denkt mijn huisgenoot daar anders over, namelijk mijn KAT. Die is verdorrie net zo beledigd als m'n ex, vroeger, als ik te laat thuis kom.

En laat ik eerlijk zijn... In deze tijd hoef je als vrijgezel, vooral op mijn leeftijd, dus de vijftig al gepasseerd zijnde, niet te kniezen dat er een deel van het leven aan je voorbij gaat. Er zijn voldoende personen van het andere geslacht die zich ook niet meer willen binden, maar ook niet thuis blijven zitten. En dat zijn beslist niet de ouderen ;)

In Japan hebben ze daar een ideale methode voor. Men vraagt daar aan elkaar: "Zullen we morgen samen koffie drinken?" En verdomd, het werkt hier in Nederland ook...!

Dan begrijp je nu wel waarom de kat zo boos is :)

Wout
(50 rules!)

waar staat gelegenheids vrijgezel?:duivels:

Origineel geplaatst door Christov
ja maar daar word aan gewerkt!:D

facelift ??

Ik ben over het algemeen vrij gezellig..

Algehele en enige oproep.

Algehele en enige oproep.

Willen zij, die in de enquete "weet ik niet..." hebben gestemd
in deze draad hun keuze toelichten. Ik kan mij namelijk niet aan het
onbestemde vermoeden ontrekken, dat zij iets weten, dat degenen
die "Ja" dan wel "Nee" hebben gestemd, niet weten.
Voor de goede orde: ik heb "Ja" gestemd.

Vooruitlopend op mijn erkentelijkheid, reeds "Dankie",
ISPdeRuiter

yep ik ben geen vrijgezel meer! ze heeft allen geen verstand van synth's maar t begint te komen ze weet al wat een virus is?!:)

Re: Algehele en enige oproep.

Re: Algehele en enige oproep.

Origineel geplaatst door Racy Dieven
Willen zij, die in de enquete "weet ik niet..." hebben gestemd
in deze draad hun keuze toelichten.
zag die optie 3 nu eigenlijk pas staan... erg vaag om die te kiezen idd... :confused:

ik ben geen vrijgezel, wel gezellig net als mijn vriendin. we houden bijde van alles wat met synth's, etc en muziek te maken heeft. zitten vaak samen lekker muziek te maken en ik zou niks meer kunnen wensen dan dit.

ik ben wel een mazzelpik soms :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back