BigDplayboy
Ouwe rot
Ik wilde graag m'n pas aangeschafte Mackie's rechtstreeks op de PC aansluiten. De man die me de mackie's verkocht adviseerde me er toch een klein mixertje tussen te zetten zodat je in ieder geval een beetje controle hebt over het geluid, voor als het geheel in een loop blijft hangen of iets dergelijks. Maar aangezien ik ALLES met software doe wil ik dus niet zo'n 23-kanaales mengtafel ertussen gaan hangen ofzo. Ik heb nu als oplossign voorlopig even m'n DJ-mixer ertussen hangen, maar ik weet eigenlijk niet of die het geluid kleurt?
De vraag is nu: weet iemand of een DJ-mixer het geluid kleurt (scheelt natuurlijk ook per merk)? En zo ja, wat voor mixertje kan ik me in mijn situatie het best aanschaffen?
De vraag is nu: weet iemand of een DJ-mixer het geluid kleurt (scheelt natuurlijk ook per merk)? En zo ja, wat voor mixertje kan ik me in mijn situatie het best aanschaffen?

), maar als je 'm verder nergens voor nodig hebt en het geluid ervan bevalt je, waarom niet ????
Dat wel, maar ik gebruik ook een mackie control, binnenkort met extenders om de boel te mixen/bedienen, en dat mackie ding past precies in die stijl, en daarbij, die samson is een onhandig half rackding, kleine knopjes, die mackie heeft een grote knop voor volume, is gewoon iets meer bruikbaar voor mij.