Lowlands

Lowlands

• Lowlands trapt konten.

Stemmen: 13 30,2%
  • Leuk voor een keer, maar dan heb ik het wel gezien.

Stemmen: 7 16,3%
  • Lowlands dat had 10 jaar terug al moeten afgeschaft

Stemmen: 4 9,3%
  • Ik ga nooit naar meerdaagse festivals.

Stemmen: 8 18,6%
  • Ik ga nooit naar Lowlands maar naar .......

Stemmen: 11 25,6%

• Totaal aantal stemmers
    43

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Over een paar weken begint het festival seizoen weer, en ik vroeg me af wat jullie van Lowlands denken. Zelf ben ik een vast bezoeker van Lowlands (sinds '95).

Greetz,

Yawgmoth

nog nooit geweest. maar lijkt me op zich wel aardig. toch hou ik toch meer van die massale house partie waar je helemaal uit je dak kan gaan, en waar niemand raar staat te kijken als je dat dan ook doet:)

yep zaterdag shockers!

Origineel geplaatst door EDP
nog nooit geweest. maar lijkt me op zich wel aardig. toch hou ik toch meer van die massale house partie waar je helemaal uit je dak kan gaan, en waar niemand raar staat te kijken als je dat dan ook doet:)

yep zaterdag shockers!

Euh, zou dat op Lowlands niet kunnen :) :) ?

De Bravo tent waar ca. 8000 mensen in kunnen is alleen maar dance. Vorig jaar traden Futher 303 en Slam (Positive Education, kent u die nog?) daar o.a. op en dat was zeer ok!

Greetz,

Yawgmoth

Origineel geplaatst door Yawgmoth

Euh, zou dat op Lowlands niet kunnen :) :) ?

De Bravo tent waar ca. 8000 mensen in kunnen is alleen maar dance. Vorig jaar traden Futher 303 en Slam (Positive Education, kent u die nog?) daar o.a. op en dat was zeer ok!

Greetz,

Yawgmoth

ok !
je hebt me wel overtuigt

Jaaa Lowlands is cool. Maar er mogen wel wat minder mensen zijn dan vorige keer dat ik er was (2000) want toen vond ik het een beetje té druk. Beetje jammer als je wil dansen maar je mag blij zijn als je nog een beetje normaal kan ademhalen in zo'n mensenmassa. Misschien nog te doen als je van bij een rockconcert (spring je toch alleen maar op en neer) maar bij dance wil ik toch echt wat meer ruimte. En ze moeten gewoon een paar grote ventilatoren door die tenten heen blazen want het wordt er veel te heet op een zomerse dag.
En het zoul leuk zijn als al die pispalen ook een keer geleegd worden na 2 dagen want dat is ook gewoon smerig als het een beetje warm wordt.
Oh en een programma waarin ook uitgelegd wordt wat voor soort optreden het is. Dit hadden ze een paar jaar geleden wel maar in 2000 stonden er alleen namen, daar heb je natuurlijk geen reet aan als je een beetje wilt plannen.

Maar ja, buiten al dit geklaag is het qua sfeer en lol zeker een goede besteding van 3 dagen. Je bent echt even helemaal in een andere wereld en daar hou ik wel van.

Hopen dat er een beetje interessante optredens komen deze keer (Underworld alsjeblieft :))

yep zaterdag shockers!

hier ook, moet alleen nog kaarten regelen.. 8o)

Origineel geplaatst door bambamstudio
eeehm, correct me if I'am wrong, maar zijn die niet uit-elkaar??

Nee, alleen Darren Emerson is afgehaakt om zich op z'n dj carriere te storten. De overgebleven 2 (Karl Hyde en Rick Smith) zijn inmiddels klaar met het nieuwe album dat ergens in september uit moet komen. De bijbehorende live-tour start deze zomer, dus hopelijk komen ze ook naar lowlands.

Re: Lowlands

Origineel geplaatst door Yawgmoth
Zelf ben ik een vast bezoeker van Lowlands (sinds '95).
Yawgmoth

Hoezo old school? Je hebt dan wel de eerste lowlands gemist, van 1993, en daar was Iggy Pop!!! (Dat was trouwens de enige keer dat ik er was; de programmering was toen nog iets anders.)

Re: Re: Lowlands

Re: Re: Lowlands

Origineel geplaatst door leo

Hoezo old school? Je hebt dan wel de eerste lowlands gemist, van 1993, en daar was Iggy Pop!!! (Dat was trouwens de enige keer dat ik er was; de programmering was toen nog iets anders.)

In 1993 en de jaren daarvoor ging ik enkel nog naar House feestjes. Pas na 1994 ben ik me voor andere genres dan dance muziek gaan intresseren. :)

Zal wel een ander sfeertje geweest zijn daar dan nu. Zie nu zelfs camping smokings op Lowlands.

Greetz,

Yawgmoth

yep zaterdag shockers!

/me heeft kaarten en is te vinden in de parkhal.. bijna de hele avond.. *D *D

trouw bezoeker

trouw bezoeker

Jaja, ook dit jaar zal ik weer op Lowlands zijn... wie weet over een paar jaar wel een keer on stage met de band.. maar goed, dan moeten we nog maar ff oefenen...

enniewee, Underworld is in 2000 geweest als ik me niet vergis.... heb ik zelfs nog een tie-sjurt van... veel te duur...
ik ben overigens in 1998 begonnen met deze verslaving.. ;)

UW is inderdaad in 2000 geweest (was ik ook bij) maar aangezien ze nu weer beginnen met de nieuwe tour in Europa zullen ze ook wel weer in Nederland komen. Of dat op Lowlands is is natuurlijk de vraag, maar het zou wel leuk zijn.

ik vond Underworld op lowlands 2000 trouwes erg slecht, leek net alsof ze ceedeetje draaiden en niets toevoegden.....

Back