Cisco
advancedtechnoresearch
Hey!
Klein vraagje.
Wat ik erg veel zie op het Forum is dat leden hun pas gekochte synth/sequencer/etc. zo snel doorverkopen na niet tevredenheid. Waarom doen jullie dit?
Tijdgebrek? Geldgebrek? Gebrek aan kennis misschien?:confused:
Ik heb ook wel eens bepaalde gear gehad waar ik de eerste maanden weinig plezier aan beleeft hebt, maar na vele vele uren en doorzettingsvermogen komen er uiteindelijk de prachtigste dingen uit!
Oftewel, persoonlijk gaat er bij mij niks de deur uit voordat ik hetgene door en door ken en het uiterste er uit kan halen! En dat duurt nou eenmaal een tijd.
Misschien een suffe thread?! Ben gewoon erg benieuwd!
Peace...
Klein vraagje.
Wat ik erg veel zie op het Forum is dat leden hun pas gekochte synth/sequencer/etc. zo snel doorverkopen na niet tevredenheid. Waarom doen jullie dit?
Tijdgebrek? Geldgebrek? Gebrek aan kennis misschien?:confused: Ik heb ook wel eens bepaalde gear gehad waar ik de eerste maanden weinig plezier aan beleeft hebt, maar na vele vele uren en doorzettingsvermogen komen er uiteindelijk de prachtigste dingen uit!
Oftewel, persoonlijk gaat er bij mij niks de deur uit voordat ik hetgene door en door ken en het uiterste er uit kan halen! En dat duurt nou eenmaal een tijd.
Misschien een suffe thread?! Ben gewoon erg benieuwd!
Peace...