Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re: Re: Re: Foto 1987

Re: Re: Re: Foto 1987

Origineel geplaatst door phochos
Dat is een Yamaha CS10, een hele goede synth die ik eind 1986 gekocht heb voor 295 gulden in een klein muziekzaakje in Den Haag. Nu betaald je het vijfvoudige ervoor of nog meer.

deze dus, lijkt me wel een vet bakkie

Attachments

• cs10.jpg
    cs10.jpg
    28,2 KB · Bekeken: 91
Was ook een vette bak, Ron Boots heeft hem ook een hele tijd gehad. Bij deze nog een foto van mijzelf uit begin 1998, vlak voordat er voor mij een hele zware tijd aanbrak qua mijn gezondheid. Hier ben ik bezig in een ietwat moeilijke houding met de opnamens voor de - toen nog - tape Re-Organised?:D

Orion Records !!!!!!!!!!!

Orion Records !!!!!!!!!!!

Ok mensen naar aanleiding van deze tread
Vind ik dat we gewoon is ff ons lid phocos mogen suporten
Koop alleen 1 of meerdere cds want hij is gewoon goed!
En onze phocos kan gewoon een leuke va synth in zijn studio kopen.
Deze jongen verdiend het als geen ander en voor de prijs van 5 euro kan je het zeker niet laten voor een cd !!!!

www.orionrecords.nl en www.phochos.org

Nou zet mij niet voor lul !!!
En ga je potverdorrie schamen als je niks bestel.

Re: Meest recente foto

Re: Meest recente foto

[B De Roland MC303 moet nog binnenkomen en er komt ook nog een Evolution MK225C masterklavier bij.

Phochos [/B]

Phochos,

Weer een Mk225c. Die heb je onlangs nog aan mij verpatst.

Phochos wat mij is opgevallen in tegenstelling tot je foto's dat jij er continu zo serieus op staat je plaatst regelmatig een :D maar zie dat niet terug op je site. Ben je wel een beetje om te :D - en.

(wat een psychologisch geneuzel trouwens)

Re: Re: Meest recente foto

Origineel geplaatst door astronaut
Phochos,

The Pooch had allang een minimoog een een Andromeda in de studio kunnen hebben als ie niet meerdere malen iets verkoopt en later weer terugkoopt.....................

Origineel geplaatst door astronaut
Phochos,

Phochos wat mij is opgevallen in tegenstelling tot je foto's dat jij er continu zo serieus op staat je plaatst regelmatig een :D maar zie dat niet terug op je site. Ben je wel een beetje om te :D - en.

(wat een psychologisch geneuzel trouwens)

Astronaut,

Ik ben zeer serieus:D maar ben ook heel lollig, heb vrij droge humor zeggen de meeste mensen:D hoewel ik ook momenten heb dat het allemaal wat minder gaat=( maar dan nemen we gewoon een:biertje: en dan worden we vanzelf weer:D

Phochos

Was ook een vette bak, Ron Boots heeft hem ook een hele tijd gehad. Bij deze nog een foto van mijzelf uit begin 1998, vlak voordat er voor mij een hele zware tijd aanbrak qua mijn gezondheid. Hier ben ik bezig in een ietwat moeilijke houding met de opnamens voor de - toen nog - tape Re-Organised?:D

De beste stukken van Re-Organised? en Return To Reality (verschenen in 1998 en 1999) is weer verkrijgbaar via Orion Records als de verzamelaar Re-Organisations.

Phochos8o)

De beste stukken van Re-Organised? en Return To Reality (verschenen in 1998 en 1999) is weer verkrijgbaar via Orion Records als de verzamelaar Re-Organisations.

Phochos8o)

waarom ?

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
waarom ?

Ken je die albums dan, space-robot? Volgens mij heb je ze nog nooit gehoord. Omdat er gevraagd was om wat oudere muziek van me dacht ik dat het wel leuk was om deze muziek ook aan de orde te brengen.

Phochos:duivels:

Ken je die albums dan, space-robot? Volgens mij heb je ze nog nooit gehoord. Omdat er gevraagd was om wat oudere muziek van me dacht ik dat het wel leuk was om deze muziek ook aan de orde te brengen.

Phochos:duivels:

nee ik ken ze niet Phochos, maar waarom van 2 cd's 1 cd maken ?

Okee, ik zal ze dan wel allebei opnieuw apart uitbrengen.

Antwoord aan smackos:

De cdr's Re-Organised? en Return To Reality zijn beschikbaar zodra ze op de lijst van Orion Records zijn bijgeschreven. De cdr's uit de jaren 80 duren nog even, ben nog bezig met uitzoeken van de verschillende nummers. Eentje ben ik al aan het voorbereiden, als titel krijgt die The Lost Tapes.

Phochos:D

:D The Phooch
Klinkt gaaf!

Mis je btw af en toe niet eens wat spullen die je verkocht hebt?
(een Virus Indigo, bijv.????)

Ik weet niet, zèlf zou ik niet zo gauw spul verkopen (en kopen ook niet voordat ik 'zeker' weet dat ik 'm erg gaaf vind en dus lang hou)

Space-Robot,

Ik ben een aantal nummers van de originele Return To Reality kwijt, zijn echt verdwenen, daarom breng ik de Re-Organisations verzamelaar uit, anders zou de R.T.R. hooguit een minuut of 25 duren, niet zoveel voor een hele cdr.
En daarnaast zijn er ook drie nummers kwijt van Re-Organised?, dus moest ik deze twee wel samenvoegen.

Phochos:halleluja :biertje:

Hoi Phochos,

Ik heb buiten je MP-dries ook CD-ees geluisterd bij Space-Robot. Absoluut erg creatief en mooi werk. Ik vraag me echter wel af of het je muziek niet levendiger zou maken als je samen zou spelen met bijvoorbeeld een basist of een percussie speler?? Ik denk zelf dat je muziek dan meer tot zijn recht komt. Ik weet dat dit zeeeeer subjectief is.

Ik hoor kwaliteit en ik denk dat dit meer tot zijn recht komt als het HELE synthetische er een beetje af is.

Groet,

Astro.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back