Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Re-Organisations

Re-Organisations

Hoi Christov,

Omdat zowel Re-Organised? als Return To Reality te maken hadden met de Re-organisaties op mijn werk, passen deze twee albums gewoon bij elkaar op een cdr en vullen ze de sfeer met elkaar aan.

Meestal bestaan mijn albums uit nummers die onderling wel met elkaar verbonden zijn, maar er zijn ook albums met zogenaamde 'losse flodders', dus zeg maar nummer die absoluut geen sfeer met elkaar hebben.

Phochos:D

Ik hoor kwaliteit en ik denk dat dit meer tot zijn recht komt als het HELE synthetische er een beetje af is.

Nou weet dat het subjectief is...:D...maar van mag mag het juist nog meer synthetischer, old school JMJ / Schulze /Automat enzo...misschien moeten phochos nummers een keertje op een paar oude bikkelvette 70ies modulairs of oude bakken nagespeeld/geproduceerd worden...dat zou echt heel mooi klinken volgens mij!

Origineel geplaatst door astronaut
Hoi Phochos,

Ik heb buiten je MP-dries ook CD-ees geluisterd bij Space-Robot. Absoluut erg creatief en mooi werk. Ik vraag me echter wel af of het je muziek niet levendiger zou maken als je samen zou spelen met bijvoorbeeld een basist of een percussie speler?? Ik denk zelf dat je muziek dan meer tot zijn recht komt. Ik weet dat dit zeeeeer subjectief is.

Ik hoor kwaliteit en ik denk dat dit meer tot zijn recht komt als het HELE synthetische er een beetje af is.

Groet,

Astro.

Hoi Astro,

Dat heb ik in het verleden ook wel gedaan al, in de vorm van Mindsearch ('s Revenge), dan speelde er enkele musici met me mee, waaronder een bassist, een synthesist en een percussionist. Helaas heb ik niets meer teruggevonden van opnamens uit die tijd, omdat ik een tijdje geleden een heleboel heb opgeruimd, omdat het meeste niet meer te draaien was, hele slechte kwaliteit (nog uit de periode dat ik een viersporen taperecorder gebruikte, kwam meestal veel ruis in de muziek terecht). Maar ik zit er inderdaad nog steeds aan te denken om mensen erbij te betrekken. En ik ga zelf een electronisch guitaar van Yamaha kopen, omdat ik toch ook zelf guitaar wil gaan spelen, zodat het dan ook wat levender wordt.

Phochos:eureka:

Origineel geplaatst door smackos
...misschien moeten phochos nummers een keertje op een paar oude bikkelvette 70ies modulairs of oude bakken nagespeeld/geproduceerd worden...dat zou echt heel mooi klinken volgens mij!

dat maakt de nummers denk ik meer organisser !

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
dat maakt de nummers denk ik meer organisser !

Het lijkt mij mooi als het een keertje door een groot symphonie-orkest met echt koor wordt uitgevoerd.:okdan:

Ik kan wel een keertje een nummer van je door mijn EMU orchestral expansions halen :D.....

fantastisch ideee !!!!!!!
Hierbij organiseer ik als starter van deze topic:

Phochos Recycle Project (PRP)

:dj:

ja das juist. remix, cover, sampele in de catergorien !!!!!!!
de beste 10 inzenders krijgen een Phochos cd !!!!!!!!!!!!!
de nummers worden op een Phochos Recycle Project CD gereleased dwz dat de rechten van jullie werkjes dus vollediig onder Phochos vallen, das ook logisch, zijn naam staat op alle projecten.
De jury, dat ben ik !!!!!!!

dus inzenden per mp3 op deze site ! als t kan ook per .wav naar Phochos !

Uhmmm...zou je dat niet eerst even aan Phochos zelf vragen of die dat uberhaupt wel ok vind :D

Ik sta er voor de volle honderd procent achter.:halleluja :mega:

Phochos

in overleg met de genius ook 5 beste hoezenontwerpen voor de CD krijgen ook een cd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus inzenden per mp3 op deze site ! als t kan ook per .wav naar Phochos ! [/B]

Mag ook als mp3 naar Phochos gestuurd worden, .wav mag natuurlijk ook.

Phochos8)

Uhmmm...zou je dat niet eerst even aan Phochos zelf vragen of die dat uberhaupt wel ok vind 8)

man je bent een bron van inspiratie, eerst met de titel voor "the lost Tapes" nu dat remix project. heb meteen met de grote meester contact opgenomen !!!!!!!!!!!

Een aantal foto van vlak na de opnamens van Micro Macro. Was toen de bedoeling dat de eerste van de drie cdr's van A Tale Of Two Cities vrij snel daarna zou worden opgenomen, maar door omstandigheden ging er een streep door.

Foto 1

Foto 2

Foto 3

man je bent een bron van inspiratie, eerst met de titel voor "the lost Tapes" nu dat remix project. heb meteen met de grote meester contact opgenomen !!!!!!!!!!!

Niet gaan overdrijven, Space-Robot, ik krijg er een kleur van op de wangen!!

Phochos:erm:

Origineel geplaatst door phochos
Een aantal foto van vlak na de opnamens van Micro Macro. Was toen de bedoeling dat de eerste van de drie cdr's van A Tale Of Two Cities vrij snel daarna zou worden opgenomen, maar door omstandigheden ging er een streep door.

En ook een heleboel synths moesten toen de deur uit vanwege het feit dat ik een nieuwe brommobiel aan moest schaffen, mijn oudere was toen defect geraakt en werd te duur om die op te moeten knappen.

Origineel geplaatst door phochos
Niet gaan overdrijven, Space-Robot, ik krijg er een kleur van op de wangen!!

Phochos:erm:

dit was aan smackos gericht haha over zijn idee

herrinner me nu dat Astro ook zoiets al voorstelde, dus aan hem ook de eeer

oproep 2:

fantastisch ideee !!!!!!!
Hierbij organiseer ik als starter van deze topic:

Phochos Recycle Project (PRP)

:dj:

ja das juist. remix, cover, sampele in de catergorien !!!!!!!
de beste 10 inzenders krijgen een Phochos cd !!!!!!!!!!!!!
de nummers worden op een Phochos Recycle Project CD gereleased dwz dat de rechten van jullie werkjes dus vollediig onder Phochos vallen, das ook logisch, zijn naam staat op alle projecten.
De jury, dat ben ik !!!!!!!

dus inzenden per mp3 op deze site ! als t kan ook per .wav naar Phochos !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back