Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
DE CDR P.S.S. WORDT GEMAAKT ALLEEN OP EEN YAMAHA PSS580 MUSIC STATION, DUS GEEN ANDERE APPARATUUR KOMT ERBIJ. HIERMEE WIL IK AANTONEN DAT JE OOK MUZIEK KUNT MAKEN MET EEN BETREKKELIJK EENVOUDIG KEYBOARD.

PHOCHOS:D :mega:

Hoesje P. S. S.

Origineel geplaatst door phochos
DE CDR P.S.S. WORDT GEMAAKT ALLEEN OP EEN YAMAHA PSS580 MUSIC STATION, DUS GEEN ANDERE APPARATUUR KOMT ERBIJ. HIERMEE WIL IK AANTONEN DAT JE OOK MUZIEK KUNT MAKEN MET EEN BETREKKELIJK EENVOUDIG KEYBOARD.

kewl idee.... ben benieuwd naar het resultaat :)

Origineel geplaatst door phochos

mooi project ! er is al een Yamaha DJX cd dus van Phochos

ehm niet om het een of ander, maar je kunt ook muziek maken met een paar ouwe vuilnisbakken. MAW, what's your point?

greetz
Arv

Origineel geplaatst door Arv
ehm niet om het een of ander, maar je kunt ook muziek maken met een paar ouwe vuilnisbakken. MAW, what's your point?

greetz
Arv

goeie muziek?

Origineel geplaatst door Arv

greetz
Arv

Arv,

Wat wil je hiermee precies zeggen? Dat er niet veel zinnigs uit de PSS580 zou kunnen komen, doordat je de vergelijking maakt met vuilnisemmers?

Phochos:confused: :confused:

Doel DOEL DOEL!???

Het is hier toch potverdorrie geen kunstacademie

Flikker een eind op met je DOEL :D

Phochos gaat op zijn intuitie af!

ik zal me er maar niet meer mee bemoeien..

ik vond het toch een aardige vraag, maar blijkbaar ben ik weer is de zeikerd hier.. :(

ajuus

Origineel geplaatst door smackos
Doel DOEL DOEL!???

Het is hier toch potverdorrie geen kunstacademie

Flikker een eind op met je DOEL :D

Phochos gaat op zijn intuitie af!

heb ik jou wat gevraagd ofzo?
FLIKKER zelf effe een tifus end op!

Ok sorry mijn woorden waren ook wat hard zelfs met die smiley erachter.

Ik had wellicht 'flikker toch een eind op' wel achterwege kunnen laten :D

Ik ben alleen altijd huiverig voor het woord 'doel'.

Origineel geplaatst door Christov
...om te bewijzne dat het de mens en niet de machine is

(of zoek ik nu te ver)

precies ! prefecte titel eigelijk voor t plaatje: IT'S THE MAN, NOT THE MACHINE

Sorry Arv,

Ik begreep even niet wat je bedoelde met 'What's your point', hier even overheen gelezen. Mijn doel was om te laten zien dat je wel degelijk met een instrument aardige muziek kunt maken, hoewel ik natuurlijk nog aan het project P.S.S. moet beginnen (heeft niets te maken met I.S.S., het ruimtestation - LOL).

Phochos:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back