Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Even andersom,

toen ik (lang geleden) bij Funtronics werkte (Rotterdam) heb ik Cakewalk verkocht aan : Frits Bom! ... achja.. bla..

Grappige thread zeg... heb eens (ik denk zo'n 14 of 15 jaar geleden) een S900 gekocht van Olaf Basoski, toen hij nog niet echt bekend was (tenminste, ik dacht het niet). Betaalde er toen 1.800,- gulden voor hetgeen voor mij een hoop geld was. Naar wat ik begreep was hij nog van Ad Visser geweest, die er toen een stuk of tien had staan.

Ik kende Olaf via via omdat hij destijds een vriend was van een goede vriend van mij. Later had ik bijna nog eens een DW8000 van hem gekocht, maar volgens mij zat ik toen krap! Heb echter geen spijt dat dat niet is doorgegaan. Anyway, de S900 is lang geleden ingeruild maar heb kort geleden wel weer een andere S900 en een S950 gekocht (resp. 100 en 125 euro, leve de technologische ontwaarding!)

Kennis gekregen van Dave Renwick (tour-toetsenist van Bronskibeat geweest) en Engin Hassan (heeft wat dingen samen gedaan met Coldcut heb ik begrepen).

8).

toch ook weer ff andersom

toch ook weer ff andersom

ik werkte vroeger voor een van de grootste muziekzaken in amsterdam,.. en ik heb heel wat zooi verkocht aan bekende artiesten,...

heb alex akuna drumstokken verkocht

en aan dennis chambers een paar nieuwe vellen,...

verder ben ik zo ontzettend veel bekenden daar tegen gekomen,.. en de grap is eigelijk dat ik het altijd achteraf van mijn collega's moest horen... (had er zelf dus nooit zo'n erg in... :stupid

maarja ik ben weer offtopic bezig...

ik heb ooit de peugeot 206 van kris wauters (clouseau) klaargemaakt voor levering.

niet echt een synth maar kom...

Heb ooit mijn oude inmiddels verkochte drum computer de R-70 gekocht van een gast in Zoetermeer, die platen uitbracht op het 80aum label! Heb zelfs die platen van hem in huis.

Even kijken. Mijn S3000xl kwam bij ????? vandaan. hij maakte o.a. Jingles voor de breakfast club op radio 3.
Op de interne harddisk stond nog van alles, maar dat heb ik meteen gewist.
Verder hoorde ik laatst van Roel, dat de A4000 die ik van hem overgenomen heb bij de producer van candy dulfer wegkwam. Of zoiets. Eigenlijk boeit het me ook niet echt waar het weg komt.
Ow ja! Een philip rees V10 en een OS-2 bij E-noid vandaan.
Verder... nah weinig spannends eigenlijk. De MPC van mikemix maar ik heb geen idee of mikemix beroemd is (in oosthuizen misschien :D).
Mijn mackie 1604 vlz was eerst van een bigband uit hoogeveen.

-C-

Origineel geplaatst door C738

Ow ja! Een philip rees V10 en een OS-2 bij E-noid vandaan.

-C-

:D

Hoe bevallen ze ?

Ik heb een maandje of wat geleden een CM Motormix gekocht van Don Funken. Ik wist niet wie ie was totdat ik het geld naar zijn rekening overmaakte...toen ging er wel een lampje branden. Probleem is dat ik Funkarma niet echt goed vind ofzo. Maar wel respect en die shizzless....weet je...props....

Mag deze ook?

Pas een synthje gekocht van Josep-Oriol Tomas

(= de eigenaar/founder van Soundart)

Ik heb een S5000 van Speedy J gehad, zo blijkt.. :)

Of die nou echt bekend is??! Ik ken er nl geen enkel schefke van en ik herkende de gast ni toen ik de sampler van hem kocht.. dus zo bekend isie ni :D Enkel bij de naam Speedy J komen er wat belletjes rinkelen. Welk is zijn grootste hit geweest misschien?

Heb ooit eens een tafel aan ene E-noid verkocht, 8)

Origineel geplaatst door The Q
Heb ooit eens een tafel aan ene E-noid verkocht, 8)

Das toevallig,ik heb ooit eens een tafel van ene 'The Q' gekocht...:D

@Ikke> Je bedoeld Public Energy ?? ;)

Back