Van welk bekend persoon heb jij je spul gekocht?

Origineel geplaatst door dione
Das toevallig,ik heb ooit eens een tafel van ene 'The Q' gekocht...:D

@Ikke> Je bedoeld Public Energy ?? ;)

:stupid .. off course

ben jij E-noid? Van DNA002 ??

[edit]
Ja dus........ Altavista search: Dione aka E-noid :D En als jet dan achterstevoren leest is helemaal duidelijk natuurlijk. :okdan:

Origineel geplaatst door ikke
:stupid .. off course

ben jij E-noid? Van DNA002 ??

[edit]
Ja dus........ Altavista search: Dione aka E-noid :D En als jet dan achterstevoren leest is helemaal duidelijk natuurlijk. :okdan:

En van DNA004,DNA006,DNA010 en DNA012....;)

Das toevallig,ik heb ooit eens een tafel van ene 'The Q' gekocht...:D

Toeval bestaat niet! =)
bevalt ie nog een beetje? Ik ben definitief op de 328XD overgegaan, klank van de ouwe Ghost in digitale vorm met dito mogelijkheden (en heel wat kleiner ;) )

't Zusje van mijn vriending vind je muziek wel aardig, bleek wel toen ik vertelde waar de Ghost was gebleven. Nog nooit zo snel iemand MSN op zien gaan om te vertellen waar mijn mixer was terechtkomen :D

Origineel geplaatst door The Q
't Zusje van mijn vriending vind je muziek wel aardig, bleek wel toen ik vertelde waar de Ghost was gebleven. Nog nooit zo snel iemand MSN op zien gaan om te vertellen waar mijn mixer was terechtkomen :D
verbaezend...

6 snapt het ff niet...

Origineel geplaatst door The Q
Toeval bestaat niet! =)
bevalt ie nog een beetje? Ik ben definitief op de 328XD overgegaan, klank van de ouwe Ghost in digitale vorm met dito mogelijkheden (en heel wat kleiner ;) )

Hij bevalt heel goed....alleen altijd te weinig kanalen hè ?;) ....maar serieus,klinkt echt zoveel beter als die Behringer-mixers die ik hiervoor had...

Klinkt die 328 echt als een Ghost ? Diezelfde diepte in het laag ?......maar ja,op een digitale mixer kan je niet oversturen.....;)

Hij bevalt heel goed....alleen altijd te weinig kanalen hè ?;) ....maar serieus,klinkt echt zoveel beter als die Behringer-mixers die ik hiervoor had...

Nou dat mag ook wel voor de centen :D je kan er nog een 24ch expander aan hangen net als Catscan. Als je 1 maal op Soundcraft zit wil je nooit meer anders, tenminste ik niet.

Klinkt die 328 echt als een Ghost ? Diezelfde diepte in het laag ?......maar ja,op een digitale mixer kan je niet oversturen.....;)

Moet ik je toch even uit de droom helpen ;)
De amps van de 328XD zijn volledig analoog (zelfde als op de Ghost) en de gain dus ook. Geloof me maar dat die flink overstuurd kunnen worden (oh nee dat wist je al :D). Dan ook nog de mogelijkheid om tot 32 kanalen uit te breiden... MARVELOUS!
:biertje:

Ik heb een AKAI XE8 die volgens de vorige eigenaar van GrooveRon is geweest. :D

(Toevallig is Ron hartstikke bekend, ja!)

M'n eerste drumdoos, een TR707, heb ik jaren geleden bij de Acid Junkies gescoord

Origineel geplaatst door ikke
Ik heb een S5000 van Speedy J gehad, zo blijkt.. :)

Of die nou echt bekend is??! Ik ken er nl geen enkel schefke van en ik herkende de gast ni toen ik de sampler van hem kocht.. dus zo bekend isie ni :D Enkel bij de naam Speedy J komen er wat belletjes rinkelen. Welk is zijn grootste hit geweest misschien?

Misschien is Dr. Who's tijdmachine wat voor jou?! :D

vandaag een Lexicon PCM 90 gekocht....die schijnt van Koos Alberts geweest te zijn...:D

vandaag een Lexicon PCM 90 gekocht....die schijnt van Koos Alberts geweest te zijn...:D

Gnaaf! :D

S3000i ex van Ferry Maat.
S5000 van Bas Kunnen.
Dp2 van dione.
FostexPatchBay en 8-output exp.voor S5000 van Catscan.
S950 verkocht aan die gasten van Opgezwolle....

diep in jaren 90 een TR-727 via de VIA-VIA (jawel internet was nog een vies woord)
van Matrixxx waar een hotline uit is ontstaan :D

Zit die badgalm-preset nog in het geheugen? 8D

hee...is het vandaag "ouwe-thread-omhoogschop"-dag ? :P

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mijn TR-909 komt uit DJ Paul's studio of uit DJ Paul Elstak's studio. Ik weet het niet meer precies, want ik was volledig van de kaart toen ik daar een TR-909, TB-303, Yamaha Pro-mix, JV2080, Matrix-1000, S3000xl en MDC-1 ging halen... :) Wat een tijd was dat.

Paul heeft toendertijd zijn 303 voor een 101 geruild met George Ortega (matika010) .. hij vond de 303 maar een onding :D

Zelf heb ik mijn 303 van Jochem Paap (Speedy J) gekocht!

Voordat ik um kocht was het een sletje...
Jochem koopt um 2e hands
Jochem verkoopt um aan Izmatic (foute spelling week zeker)
Jochem signeert op een feest zijn oude 303 voor izmatic na een livesetje
Jochem koopt op den duur zijn oude 303 terug
Jochem produceert 3-0-3 als Public Energy met deze 303
Jochem verkoopt veel plaatjes van deze track
Jochem verkoopt de 303 in 2004 voor een heel schappelijk prijsje aan mij :D

De 303 ziet er goed uit en de knopjes werken perfect... blijven vrijwel niet hangen bij het maken van een patroontje en de prijs die hij ervoor vroeg vind ik hierdoor egt heel schappelijk!

Back