Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Dat is nog eens een opmerkelijke uitkomst!Uit het economisch model wat gemaakt is uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat in het ergste geval er 5.000 downloads moeten plaatsvinden voordat er één cd minder wordt verkocht. In veel gevallen echter blijkt het downloaden volgens het onderzoek echter een positieve invloed te hebben op de verkoop van cd's.
Origineel geplaatst door Chinetti
http://www.smh.com.au/articles/2004/03/28/1080412234274.html
van jullieOrigineel geplaatst door ProtoHuman
Dat is nog eens een opmerkelijke uitkomst!

Origineel geplaatst door olafmol
...(mooi artwork, kartonnen hoesje met magneetje)...
en die zitten ook in van die mooie dubbel CD doosjes. 
Origineel geplaatst door gemmetje
EMI Uden gaat ook al op de knip......
(vergeef me het plaatje....ik kon het nieuwtje ff niet anders posten)
..overigen slecht dat het er gewoon als feit in staat...journalistiek niet echt professioneel zeg maar

ja maar een professionele journalist zou er neer zetten dat dit de mening is van de muziekindustrie, niet dat het een feit is....Origineel geplaatst door gemmetje
Wat maakt dit dan de muziekindustrie zelf ? Die stellen dit nl ook als feit.![]()
ja maar een professionele journalist zou er neer zetten dat dit de mening is van de muziekindustrie, niet dat het een feit is....
ja maar een professionele journalist zou er neer zetten dat dit de mening is van de muziekindustrie, niet dat het een feit is....
Origineel geplaatst door Racy Dieven
Het gaat slecht met de muziek industrie DUS gaat het goed met mij!

Origineel geplaatst door C738
Ik denk dat de treinkosten haar uiteindelijk genekt hebben.
-C-