Was ie nou maar gestopt op z'n hoogtepunt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Met een keytar toen dat nog cool was. Wij vinden het nog altijd cool, maar "men" al enkele decennia niet meer.![]()

Misschien is je publiek gewoon fout geworden.![]()
![]()

Dacht dat keytars meer voor patsertjes waren![]()

Met zijn shows zet Jarre een sfeer neer. Een setting van muziek en een enorme lichtshow om je even in een andere wereld te laten begeven.
Ik zie dat meer als kunst die je op dat moment ervaart als de "liedjes" die hij speelt. Zeker tenenkrommend als ie los gaat met een improvisatie op oxygene 5.
Geometrie of Love draai ik nog weleens, omdat ik die goed in elkaar vind zitten. Evenals Metamorphoses. Teo & Tea heb ik alleen nog als sms ringtone, maar verder vind ik die ook niet zo boeiend.
Ben wel heel erg benieuwd wat voor muziek er op zijn volgende album staat.
de combinatie nu en de bovenstaande bands begrijp ik niet helemaal; ik zou zeggen ~ 10 jaar geleden..... Jarre eind jaren 70 begin jaren 80 heel vernieuwend was....maar dat die taak nu min of meer, ook live, is overgenomen door bv the Chemical Brothers, Underworld en Orbital.
de combinatie nu en de bovenstaande bands begrijp ik niet helemaal; ik zou zeggen ~ 10 jaar geleden.