Parkieto

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hay

vreemd is dat maar op marktplaats.nl zie je de eerste gebruikte parkietos al te koop

Aangeboden: Parkieto A-30 Modulairkeyboard (76-Keys)
Prijs: € 195,00
Beschrijving: 1 snavel en twee vleugels

User Patches: 32.

De Parkieto A-30 Is in bijna nieuwstaat en heeft altijd binnengespeeld
Compleet met adapter,voer en handleiding !

kan verstuurd worden met parkietentransportgroep.nl

dia-hhpp.jpg

. . . piettepiet moet blijven, o zo!

Ivm vogelgriep uitgesteld.
Liever 1 Parkieto gepatched, dan 10 vrij in de lucht met griep.....:confused: 8D

ik hoorde dat als je verschillende zangzaad oscilatoren detuned en in een flinke kerk plaatst je ook aardig vette presets voor elkaar krijgt

Goed nieuws !!!! (Mischien dat Ben & Uli dit kunnen bevestigen):
Volgens geruchten komt er dit najaar nog (!) een budgetmodel van de parkito: de lullo.
En voorjaar 2008 de bijpassende "Pussy" sequencer die een perfecte eenheid kan vormen met de lullo.

Zojuist op het wereldwijde web gelezen dat er van de makers van de parkieto ook een drum synthesizer uitkomt:
De Bokito.. Daar kan je vast goed mee beuken!

Met de Bokito hebben de makers van de parkieto een flinke sprong gewaagd. Ze wilden niet alleen een goeie beukende sound, maar ook een sound met een Bite.
Het is ze gelukt! Rauwe oer power met een niet minder intimiderende interface!

-C-

de Bokito heeft geen rode knop zoals op de parkieto maar een rode kont,je kan er wel zaken in patchen ,maar dan moet je wel opletten voor feedback...

Origineel geplaatst door HEXAGON
de Bokito heeft geen rode knop zoals op de parkieto maar een rode kont,je kan er wel zaken in patchen ,maar dan moet je wel opletten voor feedback...

Ja maar dan heb je wel vette shit! :D

Origineel geplaatst door RockSteadyBeat®
Nou had ik ergens gehoord dat waarneer je Parkito gebruik tijdens DominosDay je neergeschoten kan worden.

:halleluja

Er is geloof ik al een opvolger.. Met meer stemmen enzo. Ik geloof dat ie de Parrota gaat heten. ben benieuwd!

Ik vind dit wel een hele flauwe, hoewel ik veel gevoel voor humor heb... net als die andere parkito thread mag deze van mijn part :slotje:

Origineel geplaatst door klausito
Ik vind dit wel een hele flauwe, hoewel ik veel gevoel voor humor heb... net als die andere parkito thread mag deze van mijn part :slotje:

Tja je kan wel meer willen! :D

Origineel geplaatst door C738
Met de Bokito hebben de makers van de parkieto een flinke sprong gewaagd. Ze wilden niet alleen een goeie beukende sound, maar ook een sound met een Bite.
Het is ze gelukt! Rauwe oer power met een niet minder intimiderende interface!

-C-

:D

Origineel geplaatst door Arv
Tja je kan wel meer willen! :D

Je moest eens weten...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back