Daar heb je de deze dan weer voor.
Digi96-8 pad
http://www.rme-audio.com/english/digi96/digi96pa.htm
Retail Price: 350 euro
Digi96-8 pad
http://www.rme-audio.com/english/digi96/digi96pa.htm
Retail Price: 350 euro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door ikke
En de latency hoor je misschien niet maar merk je tosch als alles is opgenomen in een x-aantal takes. Is niet strak meer! Je moet al wat gaan verschuiven, zelfs met 2ms..
Origineel geplaatst door Phony
Ik wil binnenkort een nieuw kaartje gaan kopen wat rond deze prijs zit. Ik had eigenlijk de Audiophile op het oog, maar met deze 1212m begin ik toch wat te twijfelen.
Iemand een idee welke ik dan het best zou kunnen kiezen?

Origineel geplaatst door Phony
Tnx VasC
als ik het goed heb, gebruiken de 1212m, de 1820 en 1820m dezelfde 1010 kaart als basis? alleen hebben ze verschillende aanvullingen in vorm van breakout-box / extra pci kaart?
Als dit zo is, mag ik dan ook stellen dat de kwaliteit van al die kaarten dus gelijk is? Alleen dat ze verschillende mogelijkheden qua aansluitingen hebben
Toch maar gewoon de 1212m dan. Aangezien ik veel van de extra functies niet gebruik. Heb alleen een midi keyboard als hardware tot nu toe.Origineel geplaatst door Nouveau
DJ VASC >Heb je een vergelijkingsvoorbeeld tussen de 1212M en de Audiophile ?
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door DJ VasC
Ik heb ook zitten te twijfelen tussen beide kaarten, maar heb toch gekozen voor de EMU 1212m en ben er zeer tevreden meeGewoon een degelijke goedklinkende kaart met veel mogelijkheden voor het geld! In het juni nummer van SOund on SOund zijn alle emu kaarten getest en ze kwamen zeer goed uit de bus. Door de DSP chip heb je ook de beschiking over realtime effecten die op de kaart worden uitgerekend, dus geen aanslag op je CPU power. Ik zou zeggen gewoon doen.
![]()
Origineel geplaatst door Nouveau
Kun je misschien ook een kwaliteitsverschil aangeven met vb RME ?