De grote "hier valt niks te beleven thread"

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hmm, hier valt niks te beleven..

Ik ben zeer verontwaardigd over de TROS.. Ik heb verschillende emails gestuurd met verschillende serieuze zaken en ze reageren niet eens. Ik ga denk ik binnenkort maar eens naar de studio omdat dit echt niet langer meer kan.

Ik heb de hele lingo crew uitgenodigd om in eindhoven te komen bowlen met ringwegeindhoven.nl , verder wil ik mee naar Curacao om daar op een boot naar BZN, gradje en jan smit te luisteren, wil ik met lingo mee doen en dan nog het belangrijkste.. Ik heb gevraagd om alle kluchten van vroeger met o.a. P. Bambergen op video te kopen! "Drie is teveel" en nog wat andere prachtstukken met Silvia de Leur en Rudi.. Theater van de lach! Gewoon geen reactie..

Heeft iemand van jullie misschien nog een klucht op video of wat dan ook? Ik MOET die hebben.
http://www.tin.nl is ook niet de beste manier...

Geen reactie.. waarom, daarom? Lantaarnpaal, boomkikker, darten en misere!

Barbapappa!

barba2.jpg

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Ik heb gevraagd om alle kluchten van vroeger met o.a. P. Bambergen op video te kopen! "Drie is teveel" en nog wat andere prachtstukken met Silvia de Leur en Rudi.. Theater van de lach! Gewoon geen reactie..

Heeft iemand van jullie misschien nog een klucht op video of wat dan ook? Ik MOET die hebben.

Bezoek eens een toneelavond van je plaatselijke amateurtoneelgroep....

Barbapappa!

Er schijnen weer antistress-poppetjes van Barbapappa verkocht te worden....ik zag er laatst 1....

Pfff...
De Haagse binnenstad al weer helemaal afgezet door de politie.
Vanwege de beveiliging voor het grote gebeuren de komende dagen...

Voorbijganger tegen agent: "Waarom? Dat mens doet echt niks gevaarlijks meer! Die is dood!"

Sorry...

Wout

ik heb nu eindelijk 's ( voor het eerst ) de nieuwe prijs moeten betalen voor een pakje sigaretten....toch knap aangezien de prijsverhoging 7 weken geleden is ingevoerd....

helaas is het nog niet mogelijk om tabakswaren te downloaden,maar d'r zal vast wel al iemand mee bezig zijn...

Origineel geplaatst door dione

helaas is het nog niet mogelijk om tabakswaren te downloaden,maar d'r zal vast wel al iemand mee bezig zijn...

Een sucking interface aan je pc? :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back