Achelousje
ober(heim) sturm strummer
Tibetaansedwerg rock

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Slipperman
ik heb mijn eigen genre wat nergens thuis past... je kan me niet in een bepaald hokje wegstoppen... ik ben ik. Heb me eigen muziekstijl die uniek en ongekend is...

eigenlijk is het ook meer metal wat ik maak (nightwish-achtig)... en commerciele troep, want dat gaat tegenwoordig hand in hand. hehehe 
)Origineel geplaatst door ikke
Electro? Wat versta je onder electro? Dingen zoals Dopplereffekt, Adult.Entertainment, etc horen bij techno, als jet mij vraagt..
Electro is gewoon electronische muziek, toch?

goh, die style ken ik nog niet. Wat is het precies? Afsplitsing van gabber?Origineel geplaatst door gemmetje
gewoon.........bagger......
(no offence....)

Origineel geplaatst door ikke
Ik zie in het algemeen enkel techno, trance en gabber bij de tracks staan.. vandaar.
Overigens word ik over het algemeen lichtelijk gestoord van het feit dat elke producer zo'n beetje zijn eigen genre heeft en uniek is in zijn soort.... Natuurlijk zijn er best een paar hoofdlijnen te onderscheiden, maar sommigen draven een beetje door.Iedreeen wil toch uniek zijn?Origineel geplaatst door Hazes
Misschien had de vraag dan moeten zijn welke muziek post je het meest.Overigens word ik over het algemeen lichtelijk gestoord van het feit dat elke producer zo'n beetje zijn eigen genre heeft en uniek is in zijn soort.... Natuurlijk zijn er best een paar hoofdlijnen te onderscheiden, maar sommigen draven een beetje door.

Iedreeen wil toch uniek zijn?![]()
Ik ben zelf ook geen steek beter.
Origineel geplaatst door trash
ik maak schlagers

Iedreeen wil toch uniek zijn?![]()