DX200 editor plugin

Maleh

QxZ=8
Ik ben opzoek naar de plugin van de DX200 voor XGworks.
heb al een cd met diversen editors voor de plugin boards van yamaha, maar ik ben op zoek naar de editor net als die van de AN200.

Wie kan mij hieraan helpen?

groet,

Maleh

Die hoort erbij te zitten toch? Wellicht kan iemand 'm voor je kopieren, of anders kun je 'm misschien hier vinden.

ik heb um niet nieuw, dr zit wel een cd bij met XGtools.. maar niet met de plugin die ik bij reviews zie..
heb het net flink afgestruimt maar kan um niet vinden. net als de link die je net gaf. staat niks vd DX bij.. :erm:

yamaha_DX200Editor.jpg

yamaha_DX200step.jpg

yamaha_dx200FREEG.jpg

die dus(in dit geval MAC plaatjes) maar de pc versie zou hetzelfde moeten zijn.

in mn XGworks plugin lijst staat nu het volgende;

AN200 editor
VH effects editor (niet nodig)
VL visual editor (ook niet nodig)
DX easy editor (werkt niet)
DX simulator (werkt ook niet echt lekker)

en helaas geen "DX200 editor"

Ik heb ook een dx200 met die cd.
Dx200 Editor staat er wel degelijk op hoor.
pb me anders ff, kunnen we wat regelen

Groetjes:biertje:

Origineel geplaatst door rinini
Ik heb ook een dx200 met die cd.
Dx200 Editor staat er wel degelijk op hoor.
pb me anders ff, kunnen we wat regelen

Groetjes:biertje:

Kijk, dat bedoel ik :okdan:

http://www.xs4all.nl/~w33rd/dx200/

Ik heb hem daar tijdelijk neergezet.. Ik probeer ook de patch naar XGworks 3.7 erbij te zetten (zodat het ook onder 2000/xp werkt) maar ik weet niet zeker of dat allemaal gaat passen.
Mocht het al niet meer nodig zijn geeft dan ff een gil dan trek het weer offline.

Origineel geplaatst door LoFiye
http://www.xs4all.nl/~w33rd/dx200/

Ik heb hem daar tijdelijk neergezet.. Ik probeer ook de patch naar XGworks 3.7 erbij te zetten (zodat het ook onder 2000/xp werkt) maar ik weet niet zeker of dat allemaal gaat passen.
Mocht het al niet meer nodig zijn geeft dan ff een gil dan trek het weer offline.

Mijn dank is Seeeehhhrr grosss!!

bedankt, mn dag kan niet meer stuk!
Zo zie je maar weer hoe vriendelijk de forumers hier zijn..
:halleluja :okdan: :halleluja

Ik probeer ook de patch naar XGworks 3.7 erbij te zetten (zodat het ook onder 2000/xp werkt) maar ik weet niet zeker of dat allemaal gaat passen.

Hey mede dx'ers!
Is dit de patch die je bedoelt? het is een lite versie en de enige die ik heb kunnen vinden.
Als je een andere patch hebt LoFiye dan zou ik die ook graag van je hebben want nix werkt hier op mijn W2000 computers. Ik werk nu met DX manager en dat werkt op zich prima, alleen ben ik nog steeds benieuwd naar de software die "erbij hoort".

-Pascal

Origineel geplaatst door PzHKL
Hey mede dx'ers!
Is dit de patch die je bedoelt? het is een lite versie en de enige die ik heb kunnen vinden.
Als je een andere patch hebt LoFiye dan zou ik die ook graag van je hebben want nix werkt hier op mijn W2000 computers. Ik werk nu met DX manager en dat werkt op zich prima, alleen ben ik nog steeds benieuwd naar de software die "erbij hoort".

-Pascal

Dat is dezelfde patch...
Ik heb hem online gezet omdat ik toen (een beetje) moeite had om hem te vinden...maar het is dezelfde dus.
Ik zou gewoon eens proberen om alles te deinstalleren, en het eens opnieuw te proberen.
Over de software en de installatie daarvan kun je meer vinden als je ff op "dx200" zoekt.

Ik zal nogmaals een poging wagen binnenkort. Thanx! :)

edit: nog ff gezocht op dx200 en op deze pagina terecht gekomen, hier kun je de patch vinden voor de lite en de normale xg works v.3.

Ik meen dat voor sommige mensen de volgorde van installeren belangrijk was...
Eerst XGWorks installeren, dan de plugins, en als laatste de patch..
Bij mij werkte het ook op die manier.
Suc6!

Plugins??? volgens mij heb ik iets over het hoofd gezien...
Wat is de naam daarvan? en staan die op de cd?
Misschien is dat wel waarom het niet werkt...:eureka:

Plugins??? volgens mij heb ik iets over het hoofd gezien...
Wat is de naam daarvan? en staan die op de cd?
Misschien is dat wel waarom het niet werkt...:eureka:

Die staan op de CD ja... in het mapje 'Plug' :)
Om de DX200 te kunnen editten moet je eerst XGworks installeren (dit is enkel en alleen de sequencer)...en door achteraf de plugin te installeren voeg je functionaliteit toe aan XGworks om je hardware te kunnen editen.

Als je wel XGworks hebt maar niet de plugin klik dan op de link bovenin de thread..
Daar staat hij momenteel (dx200.rar).

Ik had persoonlijk liever een standalone editor gezien...maarja je kan niet alles hebben :)

Die staan op de CD ja... in het mapje 'Plug' :)

euh what can i say.... OEPS :D

Ik had persoonlijk liever een standalone editor gezien...maarja je kan niet alles hebben :)

DX manager is wel stand alone en werkt ook prima op zich, alleen heeft die niet de user interface van de dx200.

euh what can i say.... OEPS :D

DX manager is wel stand alone en werkt ook prima op zich, alleen heeft die niet de user interface van de dx200.

Maar de DX200 heeft ook een filter, free eg's, EQ, effecten enz aan boord...
Ik betwijfel of DX Manager daar iets mee kan, maar voor basic FM editten zal het wel oke zijn.

Ja het is basic fm editten inderdaad, daarna grijp ik naar de dx zelf, die knoppen zitten er toch op :)

ik ben ook ff helemaal het spoor kwijt..is er nu WEL of NIET een *standalone* editor voor de DX200?? dus niet die DX simulator die de userinterface van een DX nadoet, maar echt een dedicated editor voor alle opties van de DX200

Origineel geplaatst door olafmol
ik ben ook ff helemaal het spoor kwijt..is er nu WEL of NIET een *standalone* editor voor de DX200?? dus niet die DX simulator die de userinterface van een DX nadoet, maar echt een dedicated editor voor alle opties van de DX200

Nee er is geen standalone editor. Om de DX200 te kunnen editten moet je eerst XGworks installerenen door achteraf de plugin te installeren voeg je functionaliteit toe aan XGworks om je hardware te kunnen editen. De editor is dus een plugin (!) in XGworks.

Back