Wat betreft het vastlopen van computers op het podium... Dat is simpel! Een computer is gewoon geen muziekinstrument. Het is een rekenmachine, die ook nog wat tekstverwerking kan, dus reken uit...
Zowel het ene platform als het andere heb ik zien vastlopen, op alle gebieden. In de studio, bij grafische bewerkingen en zelfs spelletjes... Mac is beslist niet beter dan PC. Tijdens demonstraties van Mac programma's in het museum heb ik de hele boel zien vastlopen en helaas niet een keer, maar meerdere keren. En dat gebeurde door de makers van het programma zelf
Iedere fabrikant die voor maar één platform wil ontwikkelen, verliest gewoon het andere deel, omdat de consument meer dan dat ene programma wil gebruiken en dat heus niet allemaal opnieuw gaat aanschaffen. Indien het markt aandeel in een bepaald platform te klein is, en je dat laten vallen, dan verlies je die klanten.
Ik dacht ooit dat het shag rokers van het merk Samson niet zou uitmaken of ze Drum zouden roken. Ze gingen gewoon naar een andere winkel en ik was hun omzet kwijt
Dus Maccers blijven bij Mac en PeeCeejers blijven bij PC.
Maar daarmee is de computer nog geen muziekinstrument!
Soft synth is a poor mans synth...
Wout