Akai MPC 1000 user thread vragen & antwoorden

ik heb nu 308 erop gezet, en zal eerst weer eens aan het dokteren 8~

Ok das al iets beter, maar heeft niet echt veel meer mogelijkheden dat ik me kan herinneren. De betaalde versie kan je ook gratis proberen maar dan kan je niet opslaan. Als je 'm koopt wordt er aan de van van je serienummer een unlock code gegenereert. Wel doen hoor, kan je echt veel doen met je samples doen.
Check www.mpc-forums.com

Jj Os 2

Jj Os 2

Hallo,

Graag had ik het jj os 2 aangekocht.
Dit is enkel te betalen via pay pal, dus heb ik een account aangemaakt maar nu blijkt dat die enkel opgeladen kan worden via visa of creditkaart.

Is er iemand die een oplossing bied?
Bv: Iemand met een pay pal account aan wie ik geld kan overschrijven?

Zou leuk zijn!

groewtjes

Hallo,

Graag had ik het jj os 2 aangekocht.
Dit is enkel te betalen via pay pal, dus heb ik een account aangemaakt maar nu blijkt dat die enkel opgeladen kan worden via visa of creditkaart.

Is er iemand die een oplossing bied?
Bv: Iemand met een pay pal account aan wie ik geld kan overschrijven?

Zou leuk zijn!

groewtjes

Zeer vervelend dat wij Belgen dat enkel via een visa kunnen...
Zouden ze toch eens moge veranderen.

Er zitten nog steeds enkele zeer vervelende bugs in de jjosen: De laatste slice, als je een loop in 64 sliced, is te kort. Bij grote hoeveel heden files worden de laatst gelade files niet in de trim sectie weergegeven en ook niet gesaved. Heb je een track gemaakt met de Q-slider en wil je naar een volgende part, dan blijft de Slider hangen en zijn al je samples bv te laag getuned.

Ik heb al 4 keer een mail naar ze gestuurd, maar het word niet verholpen. Zeer kut.

Er zitten nog steeds enkele zeer vervelende bugs in de jjosen: De laatste slice, als je een loop in 64 sliced, is te kort. Bij grote hoeveel heden files worden de laatst gelade files niet in de trim sectie weergegeven en ook niet gesaved. Heb je een track gemaakt met de Q-slider en wil je naar een volgende part, dan blijft de Slider hangen en zijn al je samples bv te laag getuned.

Ik heb al 4 keer een mail naar ze gestuurd, maar het word niet verholpen. Zeer kut.

Alles beter dan het Akai os waar die funkties niet inzitten. Heb je die bug op mpc-forums geplaatst met een duidelijke omschrijving?

Ben nu al even bezig met het akai os 2.11
Maar zonet eens de vergelijkings tabel qua functies per os bekeken (JJOS1 manual) en daaruit komt jj os 3.08 toch met iets meer functies uit tov akai 2.11

Zou het een goed idee zijn hierop over te schakelen (bugs?)
Is het misschien ook een beter idee om zo al meer de "jjos interface" gewoon te worden met het vooruitzicht op een installatie van jj os 2

Thx

Ben nu al even bezig met het akai os 2.11
Maar zonet eens de vergelijkings tabel qua functies per os bekeken (JJOS1 manual) en daaruit komt jj os 3.08 toch met iets meer functies uit tov akai 2.11

Zou het een goed idee zijn hierop over te schakelen (bugs?)
Is het misschien ook een beter idee om zo al meer de "jjos interface" gewoon te worden met het vooruitzicht op een installatie van jj os 2

Thx

Ik gebruik zelf jj os 3.06 na een tijdje het originele akai os gebruikt te hebben en kom eigenlijk nooit bugs tegen.

En het heeft toch zeker een flink stuk meer functies als het origineel, in elk geval genoeg voor mij. En het is gratis.

Edit> ik zie nou net op de website van het jjos dat de prijs van OS1 15 juni 39 dollar word in plaats van 30 dollar nu. Misschien toch verstandig om het nu aan te schaffen

Ja, ik lees het ook maar heb nog steeds niet de mogelijkheid te betalen via paypal. (enkel op te laden via visa in Belgie)
Moest er ieamand zijn die het wil aankopen voor mij, stort ik zo het geld terug via een overschrijving...

Ik wou hem zelf ook maar aanschaffen voordat het 10 dollar duurder is, maar dat gaat hem niet worden helaas want de verificatie duurt minimaal 5 dagen volgens paypal doordat je het aantal centen wat gestort word moet invoeren in je account als verificatie.

Ik wou hem zelf ook maar aanschaffen voordat het 10 dollar duurder is, maar dat gaat hem niet worden helaas want de verificatie duurt minimaal 5 dagen volgens paypal doordat je het aantal centen wat gestort word moet invoeren in je account als verificatie.

5 dagen? Als ik iets met Paypal betaal dan heeft die persoon bijna gelijk z'n geld. Toen ik JJ os kocht, had ik volgende dag de unlock code al binnen.
Of heb je soms bankrekening ipv creditkaart aan Paypal gekoppeld. Dat kan dus ook he voor de mensen die geen creditkaart hebben.

5 dagen? Als ik iets met Paypal betaal dan heeft die persoon bijna gelijk z'n geld. Toen ik JJ os kocht, had ik volgende dag de unlock code al binnen.
Of heb je soms bankrekening ipv creditkaart aan Paypal gekoppeld. Dat kan dus ook he voor de mensen die geen creditkaart hebben.

Ik was nog niet zo ver dat ik geld kon overmaken op mijn eigen paypal rekening, daar moet ik jammer genoeg 5 dagen op wachten door die verificatie dus dan loop ik de korting net mis.

Als iemand voor mij met paypal zou willen betalen dat ik die gene geld stort, zou het helemaal geweldig zijn.

Oke ik kon mijn paypal nu al verificeren. Alleen nu wil ik er geld opzetten hoe gaat dit ?

Klopt het dat ik dat op paypal zelf moet doen dat paypal het van mijn rekening incasseert en het op de paypal rekening zet ? Ik dacht dat je het zelf vanaf je eigen bank op een paypal rekening moest storten. Vind het een beetje een vreemde manier.

Iemand hier bekent met MPC 60's? Ik zit met errorcode ff02 ff04 en soms ff 10... ik heb het idee dat mijn diskdrive kapot is en voel me een klein beetje genaait door de verkoper :)

Back