Patat Met
TB or not TB
In os2 heb je verschillende instellingen voor grid edit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik heb nu 308 erop gezet, en zal eerst weer eens aan het dokteren![]()
Hallo,
Graag had ik het jj os 2 aangekocht.
Dit is enkel te betalen via pay pal, dus heb ik een account aangemaakt maar nu blijkt dat die enkel opgeladen kan worden via visa of creditkaart.
Is er iemand die een oplossing bied?
Bv: Iemand met een pay pal account aan wie ik geld kan overschrijven?
Zou leuk zijn!
groewtjes
Er zitten nog steeds enkele zeer vervelende bugs in de jjosen: De laatste slice, als je een loop in 64 sliced, is te kort. Bij grote hoeveel heden files worden de laatst gelade files niet in de trim sectie weergegeven en ook niet gesaved. Heb je een track gemaakt met de Q-slider en wil je naar een volgende part, dan blijft de Slider hangen en zijn al je samples bv te laag getuned.
Ik heb al 4 keer een mail naar ze gestuurd, maar het word niet verholpen. Zeer kut.
Net gedaan. En maar weer een mail naar JJ.Alles beter dan het Akai os waar die funkties niet inzitten. Heb je die bug op mpc-forums geplaatst met een duidelijke omschrijving?
Ben nu al even bezig met het akai os 2.11
Maar zonet eens de vergelijkings tabel qua functies per os bekeken (JJOS1 manual) en daaruit komt jj os 3.08 toch met iets meer functies uit tov akai 2.11
Zou het een goed idee zijn hierop over te schakelen (bugs?)
Is het misschien ook een beter idee om zo al meer de "jjos interface" gewoon te worden met het vooruitzicht op een installatie van jj os 2
Thx
Ik wou hem zelf ook maar aanschaffen voordat het 10 dollar duurder is, maar dat gaat hem niet worden helaas want de verificatie duurt minimaal 5 dagen volgens paypal doordat je het aantal centen wat gestort word moet invoeren in je account als verificatie.

5 dagen? Als ik iets met Paypal betaal dan heeft die persoon bijna gelijk z'n geld. Toen ik JJ os kocht, had ik volgende dag de unlock code al binnen.
Of heb je soms bankrekening ipv creditkaart aan Paypal gekoppeld. Dat kan dus ook he voor de mensen die geen creditkaart hebben.
Klopt het dat ik dat op paypal zelf moet doen dat paypal het van mijn rekening incasseert en het op de paypal rekening zet ?