Registreren synthforum.be

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ja mooi!

Hebben jullie er nu al zicht op of het mogelijk is om iedere link van synthforum.be te voorzien?
We zijn aan het kijken of dit gaat lukken... We zitten met de cookies.

Mocht je iets door willen sturen dan kun je altijd nog ff zelf de URL aanpassen, maar je bent dan niet automatisch ingelogd. Voorbeeld:
https://www.synthforum.be/forums/showthread.php?s=&postid=347306#post347306

Ohw, ben ik niet de eerste om te feliciteren,
de thread was dicht vanochtend...

Grappig, want ik had het gisteren eens voor
de gein geprobeerd...

Goed zo...

Axel

Nu een toonaangevend instituut als synthforum.nl toch europees gaat, is het misschien nuttig om de invloed nog wat verder te vergroten.
In deze tijden van geroep over europa en europese verkiezingen en grondwet (welks verder allemaal compleet langs me heen gaat) en het feit dat de christen-democratische stroming domineert in europa, is het zaak om wat tegengas te geven.

Hierbij roep ik op tot oprichting van: De Synthologische Partij. (DSP, hoe mooi wilt u het hebben)

Op het partijprogramma zijn zaken te plaatsen als:

1. Geen belasting heffen op muziekapparatuur (geniaal idee van pjotrg)
2. Meer mogelijkheden tot het veroorzaken van geluidsoverlast
3. Algemene versoepeling van regelgeving
4. Terugdringen van bureaucratie
5. Afschaffen van Idols en Jerney Kaagman terugbrengen in originele staat (dat wordt schrikken...)
6. Alle software wordt freeware, ontwikkeling van software wordt bekostigd uit subsidies
7. Geen BTW-heffing op soldeerbouten en -tin
8. Alle hangars op militaire bases ombouwen tot party-holen
9. Afschaffen van hokjesgeest (ter stimulering van de productiviteit)
10. Ieder europees land z'n eigen SF (maar natuurlijk wel 1 grote database)

:)

Nu begrijp ik heel goed dat deze ideeën niet door iedereen gedeeld worden. Om deze reden, en ter bevordering van het machtsevenwicht, is het mss ook verstandig om een 2e partij op te richten:

Lijst Bass

met de volgende punten:

- afschaffen van trens
- levenslange opsluiting (inclusief stokslagen) voor triësto & dj sjaan

:D

Durf het bijna niet te zeggen maar ehmm.... die waloniers dan?
Straks krijg je frans gebrabbel hier.

En de topbanner van synthforum.nl dan?
Moet dat dan niet synthforum.(be/nl) worden of zo?

Origineel geplaatst door fuse

Ik denk niet dat synthforum daar veel last van zal hebben. Franstaligen mijden anderstalige sites als de pest. :engel:

En de meeste walen kunnen wel een aardig woordje Nederlands praten. ;)

En de topbanner van synthforum.nl dan?
Moet dat dan niet synthforum.(be/nl) worden of zo?

Het beste zou natuurlijk zijn dat alles wat met www.synthforum.be/... begint, een synthforum.be banner zou hebben. Maar ik weet niet of de admins het zo ver willen drijven ...

Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat iemand hier iets in zou zien, laat staan dat het er zo snel zou zijn. :okdan:

Origineel geplaatst door apollo

??? correctie: de meeste kunnen GEEN nederlands spreken.
Beroepsmatig krijg/doe ik heel wat telefoontjes en heb dus heel wat walen aan de lijn, als daar 1 op 50 ook maar één woord nederlands van spreekt, dan overdrijf ik nog met 100 %! Of ze doen geen moeite, ze doen zelfs geen moeite om fatsoenlijk frans te spreken.

Ik heb absoluut niets tegen de walen hoor, maar deze compleet foute melding dient toch wel rechtgezet te worden!

Origineel geplaatst door Fat Jupiter

??? correctie: de meeste kunnen GEEN nederlands spreken.
Beroepsmatig krijg/doe ik heel wat telefoontjes en heb dus heel wat walen aan de lijn, als daar 1 op 50 ook maar één woord nederlands van spreekt, dan overdrijf ik nog met 100 %! Of ze doen geen moeite, ze doen zelfs geen moeite om fatsoenlijk frans te spreken.

Ik heb absoluut niets tegen de walen hoor, maar deze compleet foute melding dient toch wel rechtgezet te worden!

Daarom stond er ook een smilie naast. Ik sprak met enige zin voor ironie. Het was misschien iets te subtiel ;) :D. Maar op het synthforum wordt dan ook niet aan politiek gedaan. :D

Heb geen angst hiervoor. De Walen weten voor geen meter wat er in Vlaanderen (laat staan Nederland) gebeurt en vice versa. Die kijken dus wel naar Franse sites.
Et autrement, nous avons toujours notre moderateurs qui parlent le francais parfait, n'est-ce pas?:engel:

TV Educaté, avec René

Origineel geplaatst door C738
Mais quand on surfé ici, et on voit des threads qui sont interessantes, il y a http://babelfish.altavista.com pour traduiser ces pages naturellement. Mais enfin, je veux feleciter les moderateurs avec l'activation de www.synthforum.be. Et non, je n'ai pas usé babelfish ;)

-le C-

Jij hebt het misschien niet gebruikt, maar ik had het wel nodig om jou Frans te begrijpen. :D

Maar wanneer hier gesurfte men, en men een threads ziet die interessantes zijn, hij aan er http://babelfish.altavista.com voor traduiser deze bladzijdes natuurlijk. Maar tenslotte, wil ik feleciter moderateurs met de activering van www.synthforum.be. en niet, heb ik niet babelfish gebruik. ;)

Jij hebt het misschien niet gebruikt, maar ik had het wel nodig om jou Frans te begrijpen. :D
<knip>

Nou moet ik er wel bij zeggen dat ik frans sperek met een gronings accent ;)

-C-

Origineel geplaatst door dsil
Of is het de bedoeling dat het gewoon hetzelfde forum blijft, maar dan met twee ingangen?!

Staat o.a. in de beginpost, het forum blijft hetzelfde. synthforum.be is trouwens al een feit, waarvoor dank. :okdan:

Heb er geen problemen mee maar idd dit zou geen slecht idee zijn. :eureka:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back