Lullig, ja!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Gezocht op google maar kan het helaas niet meer vinden :(

Iemand een idee hoe een ijsblok van ongeveer 1 m3 midden in de zomer in Spanje dan uit de lucht komt vallen?

:confused:

Origineel geplaatst door Knaller
Iemand een idee hoe een ijsblok van ongeveer 1 m3 midden in de zomer in Spanje dan uit de lucht komt vallen?

:confused:
Was het niet gewoon net voor de zomer? Begin april of zo?

Leuk... Doet me denken aan een leuk idee
dat ik eens jaren geleden verzonnen heb om
van vervelende leraar / vrouw / familie af te komen
zonder dat er iemand iets van het wapen vindt.

Lekker ijspegel kweken in de diepvriezer,
lekker scherpmaken, vlotjes innagelen, en dan
smelt je moordwapen lekker weg als het zijn
werk gedaan heeft.

Prachtig initiatief voor als je je verveelt op een
zomerdag...

Groetjes,

Axel

zo eens in de paar maanden komt deze inmiddels klassieke grap wel weer ergens langs....;)

Jah? Wauw, blij dat ie al een klassieker is...

Ik zou em ooit eens echt willen proberen...
Eerst maar eens op een kat of paard oefenen...

Kind regards Axel

Origineel geplaatst door Freakydile
Jah? Wauw, blij dat ie al een klassieker is...

Ik zou em ooit eens echt willen proberen...
Eerst maar eens op een kat of paard oefenen...

Kind regards Axel
En ja hoor, we hebben een psychopaat in ons midden.
Die zijn ook altijd eerst met dieren begonnen voordat ze seriemoordenaar werden.}:|

__

De ijsklompen varieerden van 30 tot 40 centimeter in doorsnee. Volgens een voorlichter van het KNMI is het goed mogelijk dat de ijsklompen van vliegtuigen afkomstig zijn. Hoewel het nauwelijks voorstelbaar is met de hittegolven deze zomer, kan het in de hoge luchtlagen zeer koud zijn. ,,Als er teveel ijs op een vliegtuig wordt afgezet, kan een systeem het overschot aan ijs lozen'', aldus de woordvoerder vrijdag.

Vallende ijsklompen komen vaker voor in Nederland. Dat zoiets binnen een week gebeurt in Twente, berust volgens het KNMI op toeval. Onderzoekers T. Jurriens en J. Marsman aan de universiteit in Groningen houden elke neervallende ijsklomp uit de lucht in de peiling. ,,Het ijs kan afkomstig zijn uit een spoel -of watertank van een vliegtuig'', beamen zij de stelling van het KNMI.

__

8)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back