Keyboard contest

Keyboard contest

• ja, ik doe zeker mee

Stemmen: 9 19,6%
  • Nee, daar heb ik geen interesse in

Stemmen: 14 30,4%
  • Geen mening of niet in bezit van keyboard

Stemmen: 23 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    46
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ooit gemaakt toen ik alleen nog maar de Gem had icm met de computer. Alles komt dus ook uit de gem, met uitzondering van het 'radioverkeer'. Verder geen FX oid gebruikt.

't nummer had oorspronkelijk ook nog een melodielijn en wat andere extratjes, maar de mp3 hiervan ben ik helaas kwijt =(

Titel: Discovery

[Klik]

Origineel geplaatst door Pjotr G
mijn bijdrage: ...
Yamaha PSR 2100. En een heads-up; ik zing. In het duits.

:D hehehe

Origineel geplaatst door Flying Panther
Ooit gemaakt toen ik alleen nog maar de Gem had icm met de computer. Alles komt dus ook uit de gem, met uitzondering van het 'radioverkeer'. Verder geen FX oid gebruikt.

't nummer had oorspronkelijk ook nog een melodielijn en wat andere extratjes, maar de mp3 hiervan ben ik helaas kwijt

:confused: Uhh,.. 2x gedownlood (save as..) en dan speelt ie af, alleen geen enkel geluid! Sound of silence?

't nummer had oorspronkelijk ook nog een melodielijn en wat andere extratjes, maar de mp3 hiervan ben ik helaas kwijt =(

[Klik]

ik hoor niks hiero...???

Raar... ik kan m met Winamp gewoon afspelen hierzo... (is gewoon 128kbps 44khz mp3)

Heb even een andere (192kbps) versie ge-upt, Ik hooop dat die t wel doet! :confused:

de link is nog steeds dezelfde trouwens

Raar... ik kan m met Winamp gewoon afspelen hierzo... (is gewoon 128kbps 44khz mp3)

Heb even een andere (192kbps) versie ge-upt, Ik hooop dat die t wel doet! :confused:

de link is nog steeds dezelfde trouwens

nu doet ie het hier wel. vind de bassline groovy man.. :D

Origineel geplaatst door 6 trak

volgens mij zitten er helemaal geen eens ruimtemeneer samples in je keyboard! :frons:

Nee... met uitzondering van deze samples kwam alles uit t keyboard ;)

Om in te haken op deze thread:

The track "The Search For The Poly One" gaat hier verder. Dus iedereen die mee wil doen met deze contest moet op deze thread hun inzendingen zetten. Omdat het eigenlijk hier om keyboards gaat wordt de contest uitgebreid. Dus iedereen die of een polysynthesizer (met of zonder sequencer) of een keyboard heeft, mag stukken inzenden. Zoals al eerder gezegd, de beste 15 inzendingen komen op de cdr "The Search For The Poly One" en wordt uitgegeven op mijn label, Orion Records.

Phochos:D

De extra ondertitel bij "The Search For The Poly One" wordt bij deze:

S.E.T.I. (=Search for the Extra Terrestial Intelligence).

Dus, mensen. Maak een mooi cosmisch stuk, met of zonder sequencerpartij. Als het maar in de stijl wordt van dit onderwerp.

Nieuw ontwerp hoesje voor het project:

Lekker al die muziek horen alsof ze uit de 'Grote Emmer' komt, is een sterrebeeld, echt waar8o)

Origineel geplaatst door Vl1
Lekker al die muziek horen alsof ze uit de 'Grote Emmer' komt, is een sterrebeeld, echt waar8o)

Ik moet je teleurstellen, de Grote Emmer bestaat niet als sterrenbeeld, wel de Grote Beer of de Graveerstift, maar geen Grote Emmer.:biertje:

Origineel geplaatst door phochos
Ik moet je teleurstellen, de Grote Emmer bestaat niet als sterrenbeeld, wel de Grote Beer of de Graveerstift, maar geen Grote Emmer.:biertje:

Inderdaad, de Grote Beer bestaat wel, in het milieu beter gekend als "de steelpan".

hmm, nieuwe contest... reden dus om mijn synths eens op mijn pc aan te sluiten?
(pc als recorder dan)

De inzendingen die reeds zijn ingestuurd toen het alleen nog de Keyboard contest was doen automatisch mee met de nieuwe contest.

Ik heb nog niet veel inzendingen gezien voor de contest The Search For Poly One, The S.E.T.I.-project. Inzendingen kunnen nog steeds worden ingestuurd t/m 31 december van dit jaar.

Origineel geplaatst door Roel
if only i had a keyboard...

Zoals al aangekondigd is de thread keyboardcontest en de thread The Search For Poly One samengevoegd. Daarom mag dus iedereen meedoen ongeacht keyboard of synthesizer. Het gaat dus alleen om het thema S.E.T.I. - The Search For Poly One, dus alleen maar een synthesizer of keyboard gebruiken (synths of keys met sequencer aan boord mogen natuurlijk ook meedoen).

De inzendtermijn loopt t/m 31-12-2004.

Succes allemaal.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back