Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Sony
Het ziet er allemaal heel netjes uit vind ik. Hopelijk wordt het bij mij ook zo.
Binnenkort ga ik trauwens naar de Galaxy studio voor een rondleiding. Die ken je zeker en vast![]()

Origineel geplaatst door Sony
Wel surf eens naar www.galaxy.be
Dit is één van 's werelds beste studio! Echt de moeite!!!
Even zieken....die 8080 moet je even ombuigen, hij steekt nu iets uit
Of de boel opschuiven.......ziet er goed uit man!!
Ben benieuwd of het veel scheelt qua isolatie.

Origineel geplaatst door Niel
Tering, dat is nog eens een studio ... heeft zeker een paar miljoen gekost denk ik![]()
Anyway, ik ben hier nog steeds bezig, aangezien ik al mijn vinylplaten en draaitafels ook binnen handbereik moet hebben.
Heb net een leuke constructie in elkaar gezet, foto's komen morgen als het licht goed is hehe .....

Origineel geplaatst door Niel
.... hier even een 2 aan 1 geplakte foto van de platenkast, die schuine hoek zit er dus niet in ..... incl. tussenliggende plank op ergonomische hoogte (98 cm) voor het nodige dj werk tussendoor ...
Origineel geplaatst door kymo
Ga je nog monitors plaatsen?
Zo ja ,lijkt me geen ruimte voor.
Ik heb dat wel gedaan om directer het geluid te horen.
De yamaha mps3's
Origineel geplaatst door mischa
hmmm ik zou zelf een betonnen vloer laten storten en dan mn in wall moniotrs op poten neerzetten op de plek waar ik ze hebben wil .. en dan het gebouw eromheen laten zetten .
er zijn 1001 oplossingen maar je moet normaal gesproken met de speakers beginnen en je dan pas druk maken over waar je synths / platen / pcs moeten komen te staan

maar je moet normaal gesproken met de speakers beginnen en je dan pas druk maken over waar je synths / platen / pcs moeten komen te staan