het blijft natuurlijk persoonlijk.....
ik zou die mc909 fijn laten staan ! Waarom zou het eenvoudiger zijn om een bak te hebben waar alles inzit ?
Het enige voordeel wat ik zie, is het feit dat het allemaal niet zoveel ruimte inneemt.
Als je dan toch "simpel" en met maar 1 bakje wilt beginnen, zou ik geen € 2065,- uitgeven, maar iets anders zoeken om e.e.a. in de vingers te krijgen. (mc303 ?)
ik zou die mc909 fijn laten staan ! Waarom zou het eenvoudiger zijn om een bak te hebben waar alles inzit ?
Het enige voordeel wat ik zie, is het feit dat het allemaal niet zoveel ruimte inneemt.
Als je dan toch "simpel" en met maar 1 bakje wilt beginnen, zou ik geen € 2065,- uitgeven, maar iets anders zoeken om e.e.a. in de vingers te krijgen. (mc303 ?)
) en je kunt er toch een hoop mee. Je knut er dan ook een synth bij kopen, bv. een Novation KS4/5, heb je ook een leuk VA voor niet te veel geld. Ik lees net dat ik een beetje gemmetje aan het napraten ben (sorry, zal voortaan beter eerdere antwoorden lezen) maar zo zie je maar dat er meer mensen zijn die er zo over denken