Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik luister liever naar iets waar iemand aandacht aan heeft besteed als dat ik weer zo'n post open en de thread al begint met 'ik heb effe snel'....
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Jammer dat mensen de neiging hebben om zich snel aangevallen te voelen door positief bedoelde kritiek en daarnaast de rest van de inhoud te vergeten....
Origineel geplaatst door Bass
Ja, want als iemand 4 weken ergens aan heeft gewerkt, klinkt het altijd beter dan in een paar uur...
![]()
Je HOEFT het niet aan te nemen hoor, ik probeer ook echt niet te pochen maar ik had zulke positieve reacties echt niet verwacht, het feit dat ik hem niet compleet heb gemaakt met break enzo zegt al genoeg denk ik..
Ja, want als iemand 4 weken ergens aan heeft gewerkt, klinkt het altijd beter dan in een paar uur...
![]()
ik heb de partijen in 30 min ingespeeld en de andere 30 min. de sounds uitgezocht en gemixed...
ik bedoel, het waren maar 8 Cubase sporen : 8 X 4 min = 32 min.
1 kick
2 claves
3 hihat
4 snare
5 strings
6 sequence
7 refrein akkoorden
8 bass
en die FX soundjes heb ik gewoon tijdens het opnemen erbij gespeeld...meer is het niet
Je HOEFT het niet aan te nemen hoor, ik probeer ook echt niet te pochen maar ik had zulke positieve reacties echt niet verwacht, het feit dat ik hem niet compleet heb gemaakt met break enzo zegt al genoeg denk ik..
Echt authentiek klinkt het ook niet, luister maar naar de sounds...ik bedoel ze lijken niet echt op het origineel dacht ik zo...
Origineel geplaatst door JazzMann
Bas , mag ik je vragen waarom je dit post ?
...om te laten zien dat je snel kan nabouwen
...uit verveling ?
...erkenning ?
...feedback over je "spelen"?
ik zie de essentie niet in van een nagemaakt nummer te posten...
Vertel me... Wat moet ik hiermee ? Waarom krijg ik (..wij) dit aangeboden ?
grz jzz

) 
SNAPPIE?
![]()
Origineel geplaatst door AlonsoMos
En kun je me vertellen hoe je die supergave FX hebt gekregen? Heb jij zo'n VCS?
Nummers naspelen tot goedkope k*t versies die een schande zijn tegenover de originele uitvoeringen!!!
Echt TE belachelijk voor woorden!!!!
Sorry hoor, maar mensen die mooie en originele composities van bv Jarre, Kraftwerk en Vangelis verneuken tot %#^@%! kan ik niet waarderen!
..alleen jammer dat ze toebehoren aan eendie het zo nodig vindt om instrumentale meesterwerken om zeep te helpen met zn goedkope cover-versies
citaat:
Origineel geplaatst door Yoozer
Hoe zit 't eigenlijk met je eigen versie van Equinoxe, Bass?
... die is al gemaakt door grootmeester Jean Michel Jarre en ik zou wel erg laag zinken om dat na te gaan maken..laat staan uit te brengen!!!!
Ed Starink bijvoorbeeld...
broeh maandagochtend pfoehhh