Thoraval
Ouwe rot
hmjaja na de reviews in de SOS en Futuremusic van de Elektron Monomachine begin ik steeds meer overtuigd te raken van de kracht van dit dingetje, err ding. En ik zie, gezien de relatief lage prijs (1350,-), steeds meer pré's die aan deze bak verbonden zijn. Maar aan de andere kant lonkt de Access Virus Indigo 2, ofwel virus c engine
, ook heel erg; meer parts, poliefonie, het formaat, en de vele draaiknoppen (knopjesgeil...)
Nou is de Indigo2 nieuw wel een stuk duurder (1900,-) nieuw, 2de hands is hij voor 1500,- te krijgen. Alleen weet ik nog niet hoe de verschillende manieren van sequencen tegen over elkaar staan. Wat ik wel op het forum heb gelezen is dat de sequencer van de Monomachine erg lekker is en ook ik ben wel een beetje verknocht (met een g?) aan 16step sequencen.. O en de acess virus C valt zowieso af want ik ben opzoek naar iets met keys... al zijn het maar 2 octaafs dingen...
Ik ben niet iemand die heel veel verschillende parts gebruikt dus de Monomachine zou voldoende moeten zijn maar aan de andere kant ben ik ook pianist en heb ik wel weer behoefte aan poliefonie, chords... chords... chords...
Qua klank ben ik een beetje opzoek naar vette arps, zware vette leads, en funky bass sounds. O en zware aggresieve kicks zijn ook zeer welkom
Niet zozeer het bliep bliep werk...
Wie helpt mij aan een goeie keuze en dus aan een mooi apparaat? :X Andere suggesties zijn ook welkom, budget is +/- 1500,-
, ook heel erg; meer parts, poliefonie, het formaat, en de vele draaiknoppen (knopjesgeil...) Nou is de Indigo2 nieuw wel een stuk duurder (1900,-) nieuw, 2de hands is hij voor 1500,- te krijgen. Alleen weet ik nog niet hoe de verschillende manieren van sequencen tegen over elkaar staan. Wat ik wel op het forum heb gelezen is dat de sequencer van de Monomachine erg lekker is en ook ik ben wel een beetje verknocht (met een g?) aan 16step sequencen.. O en de acess virus C valt zowieso af want ik ben opzoek naar iets met keys... al zijn het maar 2 octaafs dingen...
Ik ben niet iemand die heel veel verschillende parts gebruikt dus de Monomachine zou voldoende moeten zijn maar aan de andere kant ben ik ook pianist en heb ik wel weer behoefte aan poliefonie, chords... chords... chords...
Qua klank ben ik een beetje opzoek naar vette arps, zware vette leads, en funky bass sounds. O en zware aggresieve kicks zijn ook zeer welkom
Niet zozeer het bliep bliep werk... Wie helpt mij aan een goeie keuze en dus aan een mooi apparaat? :X Andere suggesties zijn ook welkom, budget is +/- 1500,-