Danny
DAW-less puzzelaar °1967
Eigenlijk toch wel een beetje knudde: je gaat naar een discotheek om de muziek ... en je moet je oren dichtproppen om erna nog iets te kunnen horen :confused:.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Bahamut
Ik hoor 'm heel duidelijk maar m'n ouders horen dat totaal niet.
.
. Het begint bij hen ...Origineel geplaatst door sander
hee, ik heb dat ook als m'n moeder op de pan slaat. Verschrikkelijk.
Origineel geplaatst door Danny
Eigenlijk toch wel een beetje knudde: je gaat naar een discotheek om de muziek ... en je moet je oren dichtproppen om erna nog iets te kunnen horen :confused:.
![]()
Origineel geplaatst door olafmol
tinitus heeft bij mijn weten vrijwel nix met te hard geluid enzo te maken, eerder met stres

Origineel geplaatst door Bahamut
nou als dat zo is, kan het geen tinitus zijn![]()
Origineel geplaatst door Arthur
Hoe zit het eigenlijk met ruis in plaats van een piep ? Ik hoor na het uitgaan vaak een suizend/ruis geliud, eigenlijk nooit een piep.
Origineel geplaatst door cyan_circle
nou, een ruis in je oor is, in tegenstelling tot een piep, een teken van een gezond gehoorgestel.
hoe harder de ruis, hoe beter je oren zijn.
als je er van af wilt, moet je gewoon voorzichtig de punt van een potlood in je oor steken. als je weerstand begint te voelen prik je nog een klein eindje door en enkele momenten later zal de ruis volledig stoppen.

nou, een ruis in je oor is, in tegenstelling tot een piep, een teken van een gezond gehoorgestel.
als je er van af wilt, moet je gewoon voorzichtig de punt van een potlood in je oor steken. als je weerstand begint te voelen prik je nog een klein eindje door en enkele momenten later zal de ruis volledig stoppen.

Origineel geplaatst door D-Ranged
Als je het zo bekijkt is het eigenlijk best een slechte zaak dat het geluid (haast) overal overdreven hard staat....

Origineel geplaatst door cloudman
sorry, maar dit vind ik niet echt grappig...