Ferric
Housekabouter
Gasten, jullie moeten me nu ff moed inpraten hoor! Ik heb het ff nodig! Ik ben op m'n vrije bevrijdingsdag zomaar ff m'n studio helemaal opnieuw aan het inrichten/verhuizen... Maar op dit moment zie ik het bijna niet meer zitten. Keer op keer verbaast het me dat ik met zo'n actie zo'n k#nk#rzooi van m'n kamer maak. De 36 m2 die ik tot m'n beschikking heb ligt helemaal vol met apparatuur, kabels en andere shit en ik zie door de bomen het bos bijna niet meer. Maar goed, dat was bij de vorige keren ook al zo.
En waarom... Alleen maar om nu eindelijk na jaren tóch maar een computer in m'n setup te integreren. Ik ben over. In diverse studio's heb ik me laten overtuigen dat vandaag de dag zoveel meer mogelijk is mét een pc erbij...
Maar goed, vooralsnog stond alles zo strak ingedeeld (tja, kleine zolderkamer) dat ik nu alles moet verbouwen om een monitor en de pc erbij te kunnen zetten.
Zometeen trek ik ook van deze pc de plug er uit om hem naar zijn nieuwe plek te brengen... Dus hier mijn laatste woorden vanaf mijn fijne computerhoekje waar ik jarenlang fijn heb zitten typen... -snif- (word er een beetje emo van)
Het is voor een goed doel moet ik maar denken.
Nou, daar gaat-ie dan, de pc. Tot later!
En waarom... Alleen maar om nu eindelijk na jaren tóch maar een computer in m'n setup te integreren. Ik ben over. In diverse studio's heb ik me laten overtuigen dat vandaag de dag zoveel meer mogelijk is mét een pc erbij...
Maar goed, vooralsnog stond alles zo strak ingedeeld (tja, kleine zolderkamer) dat ik nu alles moet verbouwen om een monitor en de pc erbij te kunnen zetten.
Zometeen trek ik ook van deze pc de plug er uit om hem naar zijn nieuwe plek te brengen... Dus hier mijn laatste woorden vanaf mijn fijne computerhoekje waar ik jarenlang fijn heb zitten typen... -snif- (word er een beetje emo van)

Het is voor een goed doel moet ik maar denken.

Nou, daar gaat-ie dan, de pc. Tot later!

[/offtopic en geheel onrelevant]