't zweet gutst me van m'n hoofd...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Ferric

Housekabouter
Gasten, jullie moeten me nu ff moed inpraten hoor! Ik heb het ff nodig! Ik ben op m'n vrije bevrijdingsdag zomaar ff m'n studio helemaal opnieuw aan het inrichten/verhuizen... Maar op dit moment zie ik het bijna niet meer zitten. Keer op keer verbaast het me dat ik met zo'n actie zo'n k#nk#rzooi van m'n kamer maak. De 36 m2 die ik tot m'n beschikking heb ligt helemaal vol met apparatuur, kabels en andere shit en ik zie door de bomen het bos bijna niet meer. Maar goed, dat was bij de vorige keren ook al zo.

En waarom... Alleen maar om nu eindelijk na jaren tóch maar een computer in m'n setup te integreren. Ik ben over. In diverse studio's heb ik me laten overtuigen dat vandaag de dag zoveel meer mogelijk is mét een pc erbij...

Maar goed, vooralsnog stond alles zo strak ingedeeld (tja, kleine zolderkamer) dat ik nu alles moet verbouwen om een monitor en de pc erbij te kunnen zetten.

Zometeen trek ik ook van deze pc de plug er uit om hem naar zijn nieuwe plek te brengen... Dus hier mijn laatste woorden vanaf mijn fijne computerhoekje waar ik jarenlang fijn heb zitten typen... -snif- (word er een beetje emo van) ;{

Het is voor een goed doel moet ik maar denken. :)

Nou, daar gaat-ie dan, de pc. Tot later!

[officer to private-mode]

Ach man !!
Je HEBT tenminste een zolder ! 36 m2 ; geez wat een ruimte!!!
Ik moet mijn muziek maken in een slaapkamertje van 10 m2 waar ook nog mijn bed in staat waar ik in slaap!

Ik mocht willen dat IK een losse studiokamer had zo groot, dan had ik niet steeds dingen hoeven te verkopen omdat ik er de ruimte niet voor heb!

Get on your feet Mr Ferric!

[Suc6]

zet em op !

Re: 't zweet gutst me van m'n hoofd...

Origineel geplaatst door Ferric
Gasten, jullie moeten me nu ff moed inpraten hoor! Ik heb het ff nodig! Ik ben op m'n vrije bevrijdingsdag zomaar ff m'n studio helemaal opnieuw aan het inrichten/verhuizen... Maar op dit moment zie ik het bijna niet meer zitten. Keer op keer verbaast het me dat ik met zo'n actie zo'n k#nk#rzooi van m'n kamer maak. De 36 m2 die ik tot m'n beschikking heb ligt helemaal vol met apparatuur, kabels en andere shit en ik zie door de bomen het bos bijna niet meer. Maar goed, dat was bij de vorige keren ook al zo.

En waarom... Alleen maar om nu eindelijk na jaren tóch maar een computer in m'n setup te integreren. Ik ben over. In diverse studio's heb ik me laten overtuigen dat vandaag de dag zoveel meer mogelijk is mét een pc erbij...

Maar goed, vooralsnog stond alles zo strak ingedeeld (tja, kleine zolderkamer) dat ik nu alles moet verbouwen om een monitor en de pc erbij te kunnen zetten.

Zometeen trek ik ook van deze pc de plug er uit om hem naar zijn nieuwe plek te brengen... Dus hier mijn laatste woorden vanaf mijn fijne computerhoekje waar ik jarenlang fijn heb zitten typen... -snif- (word er een beetje emo van) ;{

Het is voor een goed doel moet ik maar denken. :)

Nou, daar gaat-ie dan, de pc. Tot later!

Haha, ik weet er alles van, ik heb in het verleden de klerezooi ook al tig keer verplaatst. Bloed, zweet & tranen!!! Jij hebt tenminste 36 m2 tot je beschikking, ik heb maar een kamer van 2,5 bij 3,5 m. hierin staan o.a. een 32 kanaals Soundtracs, mac, pc, atari, Alesis a6 en een kast en een bed. Deze huidige setup valt nog mee, daar ik er eerst nog 6 synths en een sampler bij had weten te proppen. Nu ik die synths eindelijk verkocht heb, kan ik me in ieder geval weer een beetje vrij bewegen, ipv alleen mijn armen.

Toi Toi man!
geef je foto's vrij als het labeur gepasseerd is? :D

alleen moet ik wel nageven... de ruimte die je ter beschikking hebt is lang zo slecht niet hoor...

Hey, ben ik weer!

Om de fabel over de grootte van mijn kamer maar uit de weg te ruimen... die 36 m2 is wel mijn complete huis. Tweepersoonsbed, kasten, bureau's, televisie, 2 koelkasten... alles zit er tegelijk in. Daarbij is nog een kwart van die ruimte door de keuken in beslag genomen.

Mijn studio zelf bestaat uit een hoekje van ongeveer 5 m2 (2,5 x 2). Dus volgens mij valt dat best wel mee, 't is ff een kwestie van zéér efficiënt inrichten...

Maar aan de andere kant bekijk ik het positief... Ik woon in een studio! ;)

Origineel geplaatst door Ferric
Hey, ben ik weer!

Om de fabel over de grootte van mijn kamer maar uit de weg te ruimen... die 36 m2 is wel mijn complete huis. Tweepersoonsbed, kasten, bureau's, televisie, 2 koelkasten... alles zit er tegelijk in. Daarbij is nog een kwart van die ruimte door de keuken in beslag genomen.

Mijn studio zelf bestaat uit een hoekje van ongeveer 5 m2 (2,5 x 2). Dus volgens mij valt dat best wel mee, 't is ff een kwestie van zéér efficiënt inrichten...

aha dus je woont in de studio:D

ik zit zelf op 37 m2 , heb dan wel een kamertje voor de studio ( was voorheen mijn slaapkamer )

Ik gebruik elk hoekje van de kamer , je kunt veel spul kopen bij gamma en praxis dat je
kunt gebruiken om een leuke studio hoek te maken.

Attachments

• stu.jpg
    stu.jpg
    47,4 KB · Bekeken: 85
eej, digimod, dat ziet er prettig uit! Maarreh, ik zie eigenlijk niet zo goed waar je (fatsoenlijk) naar binnen kan in je studio. Heb je een katteluik onder je TS-10 ofzo? ;)

Origineel geplaatst door Digimod
aha dus je woont in de studio:D

ik zit zelf op 37 m2 , heb dan wel een kamertje voor de studio ( was voorheen mijn slaapkamer )

Ik gebruik elk hoekje van de kamer , je kunt veel spul kopen bij gamma en praxis dat je
kunt gebruiken om een leuke studio hoek te maken.

[offtopic en geheel onrelevant] 't is idd wel effectief ruimtegebruik als je je synths op hun kant zet :P [/offtopic en geheel onrelevant]

@ Ferric, gewoon doorzetten, en als je eenmaal bezig bent je vooral niet laten afleiden, dan is het veel moeilijker om weer verder te gaan! Succes!

luxe probleem

geloof mij nou ik heb echt het kleinste oppervlak 1,45 bij 95
en het is iedere keer weer een beproeving om er wat bij te plaatsen en het ook nog werkbaar te houden

kan niet eens mijn monitoren plaatden ze staan nog altijd nieuw in de doos onder het bed bij de rest van het spul dat ik niet kwijt kan

een zolder daar droom ik af en toe van =)

Hmm, succes!!

[Groter luxe probleem-mode: on] 'k Zit te twijfelen om (ook) m'n studiootje te verplaatsen van m'n aparte studio-kamer (2,5x2,7 m) naar beneden in de achterkamer.. Maar ik zie nog wel..

He veel succes ermee !

Ben zelf net klaar met reorganiseren, heb de helft van mijn spullen verkocht omdat er ruimte moest komen voor een thuiswerkplek.

Zelf doe ik altijd eerst alle voedingskabels, dan alle midikabels en dan alle audio.

En voor midi maak ik altijd een schema op papier, erg handig.

Het begint al aardig ergens op te lijken. Bij m'n lokale hardwareboer twee 17" crt-schermpjes kunnen scoren voor weinig, de dual head videokaart had ik nog ergens liggen. Nu het zo staat kan ik een voldane glimlach moeilijk inhouden :)
Er moet nog wat detailwerk gedaan worden zoals kabeltjes maken, inkorten en solderen, maar daar houd ik me in het weekend lekker mee zoet. Bedankt voor de support! Binnenkort post ik een foto'tje.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back