nee dat bedoel ik niet. Zo systeem heb ik nu maar via snelkoppelingen op je windows xp bureablad. Korter gezegd... met je muis gear aan en uitschakelen.
niet je basis gear maar juist die dingen die heel kostbaar zijn of die je meestal niet gebruikt. Je kan in iedergeval alles via je luie stoel doen haha
Mijn novation staat altijd met de rest aan maar ik gebruik hem maar 1x per maand. scheelt heel wat draai uren op de duur.
als je toch al de pc moet opstarte en icoontjes moet aan klikken kan je dan niet net zo goed gewoon de apparatuur in schakelen die je nodig hebt met de knop die erop zit ?? scheelt een hoop geld aan enkele verlengkabels
het lijkt mij inderdaad ook wel mooi om zoiets te realiseren maar dan zou ik eerder een automatische kweek kast met bevloeiing verlichting afzuiging verwarming etc met de pc willen schakelen
Origineel geplaatst door anoniempje het lijkt mij inderdaad ook wel mooi om zoiets te realiseren maar dan zou ik eerder een automatische kweek kast met bevloeiing verlichting afzuiging verwarming etc met de pc willen schakelen
Origineel geplaatst door avs oh das niet zo moeilijk, met behulp van velleman en bijvoorbeeld Visual Basic heb je dat zo voor elkaar...
Ik heb het iemand al eens zien doen...ahum
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.