Na enige jaren stil te hebben gelegen, heb ik nu plannen om het muziek maken weer op te pikken. Ik wil graag thuis op mijn zolderkamertje aan de slag met mijn computer, cubase en een goedklinkende module. Mijn gedachten gaan hiervoor uit naar een proteus 1000 of 2000. Aan jullie een paar vragen:
Zijn de sounds van de 1000 en 2000 gelijk?
Zijn de sounds enigszins vergelijkbaar met die van Kurzweil? Het is inmiddels nl een jaar of 5 geleden dat ik me voor het laatst een beetje hebt verdiept in de synthesizers. Toen was voor mij de K2500 je van het. Maar ik kan me voorstellen dat er in die tijd toch wel het een en ander veranderd is.
Goede piano's en strings zijn voor mij het belangrijkst. Is de proteus 1000/2000 dan een goede keus?
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Zijn de sounds van de 1000 en 2000 gelijk?
Zijn de sounds enigszins vergelijkbaar met die van Kurzweil? Het is inmiddels nl een jaar of 5 geleden dat ik me voor het laatst een beetje hebt verdiept in de synthesizers. Toen was voor mij de K2500 je van het. Maar ik kan me voorstellen dat er in die tijd toch wel het een en ander veranderd is.
Goede piano's en strings zijn voor mij het belangrijkst. Is de proteus 1000/2000 dan een goede keus?
Alvast bedankt voor jullie reakties.