Vrouwen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Vrouwen hebben bijna altijd als hobby : lezen, winkelen, uit eten gaan en puzzelen.....

Kijk maar eens naar een willekeurigen tv quiz............

Mijn vriendin komt trouwens ook dansend de kamer binnen als ik met mijn 808 bezig ben.

groeten

Basicsys

Origineel geplaatst door BasicSystem
Vrouwen hebben bijna altijd als hobby : lezen, winkelen, uit eten gaan en puzzelen.....

Kijk maar eens naar een willekeurigen tv quiz............

Ook typisch activiteiten die omschreven kunnen worden als HOBBY :confused:

Waarom zijn er uberhaupt veel meer vrouwlijke DJ's dan synthesizer freaks eigenlijk?

Waarom zijn er uberhaupt veel meer vrouwlijke DJ's dan synthesizer freaks eigenlijk?

Hoe zit dat eigenlijk? Ik bedoel allemaal fijn dat de emancipatie toeslaat enzo. Maar als je zo naar het aantal vrouwlijke DJ's kijkt dan is dat relatief veel (en veel) hoger dan vrouwlijke synthesizer freaks.

Is dat jammer? Dat weet ik niet. Hoe meer synth freaks hoe beter natuurlijk. Maar dit fenomeen is toch wel wat enigzins verbazingwekkend.

Misschien eens tijd om een stichting ter bevordering van synthesizer gebruik voor iedereen op te richten. ;)

Re: Waarom zijn er uberhaupt veel meer vrouwlijke DJ's dan synthesizer freaks eigenlijk?

Re: Waarom zijn er uberhaupt veel meer vrouwlijke DJ's dan synthesizer freaks eigenlijk?

Origineel geplaatst door fuse
Hoe zit dat eigenlijk? Ik bedoel allemaal fijn dat de emancipatie toeslaat enzo. Maar als je zo naar het aantal vrouwlijke DJ's kijkt dan is dat relatief veel (en veel) hoger dan vrouwlijke synthesizer freaks.

Is dat jammer? Dat weet ik niet. Hoe meer synth freaks hoe beter natuurlijk. Maar dit fenomeen is toch wel wat enigzins verbazingwekkend.

Misschien eens tijd om een stichting ter bevordering van synthesizer gebruik voor iedereen op te richten. ;)

goed plan fuse ! Nog niet eens zo'n gek idee. Er bestaan ook organistaties die andere hobbies bevorderen dus waarom ook niet dit :D

Ermm is de baan voor penning meester nog vrij ;)

Origineel geplaatst door fuse

nou daar heb ik het wel eens met mijn vriendinnetje over gehad..die vindt het nl wel heel leuk als ik moet DJ'en, maar in de studio pielen vindt ze niet zo boeiend..wel de resultaten...... ze heeft ook wel eens pogingen gedaan om te leren mixen...... na wat doorvragen van mij gaf ze eerlijk toe dat zij (en waarschijnlijk de meeste vrouwen) graag in het middelpunt van de aandacht staan......zoals DJ's tegenwoordig dus doen...... tis ook wel opvallend dat toen ik DJ'ede en het nog helemaal niet hip was, sterker nog, alleen muziek-nerds waren DJ toendertijd, je NEVER een vrouw tegenkwam die ook draaide.....maar nu het ineens helemaal hot is zie je de ene vrouwelijke DJ na de andere tevoorschijn komen...... nou zullen er best wel een aantal behoorlijke muziekfreaks tussen zitten, maar iets zegt me dat die aandacht ook een belangrijk argument voor ze is.... (geldt trouwens ook voor veel mannen hoor) .... zie hier mijn verklaring voor bovenstaand fenomeen ;)

Olaf

Vrouwen die er mooi en goed uitzien ontwijk ik altijd als de pest, ik vind die zeer eng. En andersom.

Nu ik erover nadenk, zo is het ook bij mij met muziek. Perfecte volkomen muziek vind ik saai en eng, verschikkelijk. Onvolkomen muziek zonder systeem is heerlijk.

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Vrouwen die er mooi en goed uitzien ontwijk ik altijd als de pest, ik vind die zeer eng. En andersom.

Nu ik erover nadenk, zo is het ook bij mij met muziek. Perfecte volkomen muziek vind ik saai en eng, verschikkelijk. Onvolkomen muziek zonder systeem is heerlijk.

ooooh, maar in een ander draadje zei je nog dat je met Nance had gecorrespondeerd en dat er helaas niets was uitgekomen ;)
je gaat me toch niet beweren dat Nance er niet goed uitziet!

na, ik bedoel vooral 'perfect'. En nee, met Nance zou het niets worden. Ik ben ook te arm voor haar, helaas.

BAH! Ik wil niet als vrouwen hater overkomen maar ..waarom moet alles van de man afkomen. De ontwikkeling gaat verschrikkelijk SLOW in dat vrouwelijk geslacht. Als ik ergens niet tegen kan ..
OK, nu weer on topic.

:yamaha: :yamaha: :dubbel: nieuwe simlies YEah!

BAH! Ik wil niet als vrouwen hater overkomen maar ..waarom moet alles van de man afkomen. De ontwikkeling gaat verschrikkelijk SLOW in dat vrouwelijk geslacht. Als ik ergens niet tegen kan ..
OK, nu weer on topic.

erm... nieuwe SLIMIES?

maar erm Nate... tiz juist zo fijn dat vrouwen alles wat slower doen...
*6 trak vond de ontwikkeling snel genoeg... vakantieman, gezellig he? :D

OK, nu weer on topic.

Balen he dat je een man bent ;) echt een nadeel gewoon. Deden die vrouwen maar eens wat ... :gaap:

Als ik nu eens kijk waar de topic eigenlijk over ging. De simpele vraag over hoe het vrouwelijke geslacht hier is vertegenwoordigd en we nu kijken waar we het nu over hebben... :engel:

Origineel geplaatst door Slipperman
De simpele vraag over hoe het vrouwelijke geslacht hier is vertegenwoordigd

daar ben je dan ook zo over uitgepraat...

Origineel geplaatst door Bahamut
daar ben je dan ook zo over uitgepraat...

weet ik ja wahaa, niet dat deze discussie erg is ofzo is juist leuk vind ik. Ik vind het ook interresant om te zien hoe je van 1 ding tot dit kan komen. Doet me denken aan die liga thread van JB :) Die was gaaf 8) misschien idee om deze omhoog te kicken? :engel:

het antwoord op de vraag : wat hebben mannen nodig ?

Attachments

• fp-fa_klein.jpg
    fp-fa_klein.jpg
    86,1 KB · Bekeken: 95
Origineel geplaatst door dione
het antwoord op de vraag : wat hebben mannen nodig ?

:dubbel:<[Whahahahahaha..!! LoL!!]

Toen ik 12 was ging ik mee naar een synthmeeting,
er waren foto's op t forum geplaatst, maar aangezien ik
langhaar had dacht iedereen dat ik een meisje was :l
gelijk vragen wat mijn account was en shit,
best droog maar ik zie dat dit topic dood is en dat het
niemand wat kan schelen.
ps. stiekum ben ik wel een vrouw :$

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back