Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heel eenvoudig! Koop een synth en schrijf er een goede recentie over!Origineel geplaatst door sjeijk
Wat nou als je heel rijk bent of net iets minder en je wil SF doneren voor al haar inspanningen waar kan je dan terecht??

Origineel geplaatst door sjeijk
Wat nou als je heel rijk bent of net iets minder en je wil SF doneren voor al haar inspanningen waar kan je dan terecht??

Origineel geplaatst door dione
grote bedragen kun je natuurlijk gewoon op mijn rekening storten,doen we niet moeilijk over....![]()
DÉ IST taal?Origineel geplaatst door gemmetje
...hoger als 50 euro

Origineel geplaatst door dione
grote bedragen kun je natuurlijk gewoon op mijn rekening storten,doen we niet moeilijk over....![]()

Wat een vreemde vraag sjeijk, ben jij oliesjeijk of zo?Origineel geplaatst door sjeijk

aan wie ga je doneren
er is nog een graadje erger ...die slaat *GVD* totaal nergens op!Origineel geplaatst door MIDIoot
Wat een vreemde vraag sjeijk, ben jij oliesjeijk of zo?
Sja dit zijn denk ik toch wel de beste antwoorden die ik op zo'n vraag had mogen hopen.
misschien aan de mensen achter de schermen, zodat ze bv. t synthforum nog beter kunnen maken dan dat t nu al is
Origineel geplaatst door sander
Nog beter? Kan dat dan?

Origineel geplaatst door Slipperman
jazeker door op paypal wallsofsound@home.nl een donatie te sturen![]()

Nul procent respect voor Slipperman...Origineel geplaatst door Slipperman
jazeker door op paypal wallsofsound@home.nl een donatie te sturen![]()