knaken

Re: knaken

Origineel geplaatst door sjeijk
Wat nou als je heel rijk bent of net iets minder en je wil SF doneren voor al haar inspanningen waar kan je dan terecht??
Heel eenvoudig! Koop een synth en schrijf er een goede recentie over! :)

Wat nou als je heel rijk bent of net iets minder en je wil SF doneren voor al haar inspanningen waar kan je dan terecht??

Aan wie ga je SF doneren als ik vragen mag... :duivels:

Hoe zat dat ook al weer?

Omkopen met bier mocht toch ook?

Nou ja, het was iets met :biertje: . :D

grote bedragen kun je natuurlijk gewoon op mijn rekening storten,doen we niet moeilijk over....:D

Re: Re: knaken

Origineel geplaatst door dione
grote bedragen kun je natuurlijk gewoon op mijn rekening storten,doen we niet moeilijk over....:D

zolang je het maar niet bij mij stort.....

ieder positief rekeningsaldo hoger als 50 euro wordt door mijn bank in mijn geval beschouwt als "twijfelachtige transactie" en dienovereenkomstig gemeld bij mr Taxman.

rijke mensen die weinig tot nix te vertellen hebben en daarmee geen enkele zinnigs bijdrage leveren aan het sf moeten dubbel zo hard doneren... (laat zien dat je een TOF bent!) de breedste schouders, de zwaarste lasten!

Origineel geplaatst door gemmetje
...hoger als 50 euro
DÉ IST taal? :D

als = gelijk, dan = groter of kleiner... weet je nog gemm?

Laatst gewijzigd:

Origineel geplaatst door dione

Wie ut kleihne nie eert is ut grote nie weert!!!

Al stort je een eurocent op m'n rekening, dan nog ben ik je dankbaar :D

Wat een vreemde vraag sjeijk, ben jij oliesjeijk of zo?
Maar de inspanningen van SF zijn toe te schrijven aan de mods maar ook aan de leden, dus ik kan mn bankrekeningnummer altijd doorsturen natuurlijk! :D

Sja dit zijn denk ik toch wel de beste antwoorden die ik op zo'n vraag had mogen hopen. :halleluja

aan wie ga je doneren

misschien aan de mensen achter de schermen, zodat ze bv. t synthforum nog beter kunnen maken dan dat t nu al is

Sja dit zijn denk ik toch wel de beste antwoorden die ik op zo'n vraag had mogen hopen. :halleluja

misschien aan de mensen achter de schermen, zodat ze bv. t synthforum nog beter kunnen maken dan dat t nu al is

Nog beter? Kan dat dan?

Origineel geplaatst door Slipperman
jazeker door op paypal wallsofsound@home.nl een donatie te sturen :)
Nul procent respect voor Slipperman...

Back