wire.fm

Arv

Robot
Ik weet dat er heel wat mensen hier trax posten op www.wire.fm (net als ik), maar ik heb al 1,5 week nix meer gehoord van die piegums daar. Eerst stond er dat ze 1 a 2 dagen offline zouden zijn voor onderhoud, en nu is gewoon heel de url weg!

Weet iemand hoe ut zit??

:(

Arv

Ik baal ook als een stekker!!!:( Zijn er meer van dat soort sites waar je zo makkelijk je muziek kunt uploaden??

Ik heb sowieso al een paar maanden gezeik met die site omdat 'ie geblokt wordt door m'n firewall, dus ik gebruik maar weer gewoon m'n chello-account of www.myownmusic.de

www.acidplanet.com is ook een goeie, maar dan moet je wel over een geldige Acid licentie beschikken uiteraard!

Dit wist ik niet eens!! :(

Moeten we nu echt opzoek gaan naar een ander??

=( Zo worden we NOOOOOIT beroemd...

Origineel geplaatst door dj.wexx
Ik heb sowieso al een paar maanden gezeik met die site omdat 'ie geblokt wordt door m'n firewall

ohhh dat gezeik had ik dus

ik wou eens een track van iemand luisteren op wire.fm, ik klik m aan, maar er gebeurde vrij weinig....alsof de helft niet geladen werd, kwam dus ook blijkbaar door me firewall

:confused:

Dat heb ik vaker gehoord, idd. Ligt aan de firewall, je kan je firewall ff uitzetten dan doet ie 't meteen.
Maar je kan natuurlijk ook je firewall instellen dat ie 'm WEL pakt..

Maar ach, dat heeft nu (even?) geen zin..

Is het mischien mogenlijk op dit forum?

geef alle leden bijv. bij hun profiel de mogelijkheid om 5 nummers te uploaden.
is dit geen idee geachte mods? :biertje:

Origineel geplaatst door t-con
Is het mischien mogenlijk op dit forum?

geef alle leden bijv. bij hun profiel de mogelijkheid om 5 nummers te uploaden.
is dit geen idee geachte mods? :biertje:

5 (nrs) x 5 (gem. MB p/nr) x 3900 (+/- aantal leden) = 97500 MB :geslaagd:

...............schrik.........................

:o: 3 dan? ................aaaaaaaaah please.....:engel:

niet meer asl 3 mb?

Origineel geplaatst door dj.wexx
Ik heb sowieso al een paar maanden gezeik met die site omdat 'ie geblokt wordt door m'n firewall, dus ik gebruik maar weer gewoon m'n chello-account of www.myownmusic.de

www.acidplanet.com is ook een goeie, maar dan moet je wel over een geldige Acid licentie beschikken uiteraard!

Nee dat hoeft niet, kan ook zonder acid licentie......ik heb er ook een aantal tracks staan.

Origineel geplaatst door C-Code
Nee dat hoeft niet, kan ook zonder acid licentie......ik heb er ook een aantal tracks staan.
Oh, dat heb ik nooit geweten, dan klopt eigenlijk het hele idee achter de site ook niet meer :D
Want het is de bedoeling dat mensen daar hun tracks kunnen laten horen die ze met Acid in elkaar hebben gezet...

Origineel geplaatst door gemmetje
5 (nrs) x 5 (gem. MB p/nr) x 3900 (+/- aantal leden) = 97500 MB :geslaagd:

...............schrik.........................

En dan vergeet je nog het 'extra' verkeer dat de forumserver zou moeten versluizen want nummers moeten ook nog beluisterd worden. :geslaagd:

Origineel geplaatst door Hover
En dan vergeet je nog het 'extra' verkeer dat de forumserver zou moeten versluizen want nummers moeten ook nog beluisterd worden. :geslaagd:

Nee, niet vergeten, ik vond alleen de (evt.) benodigde space al schokkend genoeg.......

(extra verkeer is al helemaal moeilijk te becijferen trouwens, is nl niet alleen afhankelijk van aanbod, maar ook van vraag)

:geslaagd: :biertje:

Volgend idee dan:

Is er toevallig iemand met een leuke verbinding die geen moeite heeft met het plaatsen van een extra peeceetje met een hd van een gigje of 80 erin en een leuke webserver erop ?

(peeceetje wil ik evt. wel beschikbaar stellen, hd heb ik geen over, snelheid is bij mij verre van optimaal)

nadeel: downloadsnelheid van mp3's zou errug traag kunnen zijn...... (streamen is al helemaal geen optie)

Als er iemand is met een servertje van een Universiteit zou dat helemaal mooi zijn!
Een kennis van me had in de tijd dat hij nog op de Uni Twente zat de beschikking over zo'n 2gb ruimte, gratis en voor niks, maar dan spreek ik wel over een jaar of 2 geleden, ik weet niet of ze nu nog steeds zo makkelijk zijn daarin...

zo`n hd hoeft niet duur te zijn volgens mij... sponsor actie?

Origineel geplaatst door gemmetje
nadeel: downloadsnelheid van mp3's zou errug traag kunnen zijn...... (streamen is al helemaal geen optie)

ja dus slipper...... 8o)

Back