wire.fm

Ik vind het ook wel vervelend. Maar ze hadden daar op hun "forum" al aangegeven dat de kosten wat de pan uitswingenden door alle directe links. Misschien ligt de site zolang plat omdat ze naar oplossingen aan het zoeken zijn ...

Omdat Wire.fm platligt, heb ik mijzelf dan maar een spoedcursus webdesign gegeven en een site neergepoot op de vrije ruimte die ik via skynet heb ... Eigenlijk niet zo moeilijk achteraf bekeken en ik wist er echt helemaal niets van voor ik begon. Zelfs het uploaden is vrij makkelijk.

Zo leer je ook nog eens iets bij.

Ik probeer al een hele tijd mp`3s of wav jes op lycos tripod te plaatsen maar denk je dat dat lukt? :stupid :stupid :stupid
niet dus. dan proberen we toch video beeldjes! ook dat feest gaat helaas niet door!

is het wel bij iemand gelukt??

T-con : dat komt omdat al die gratis providers voetstoots aannemen dat elke MP3 illegaal is. Overigens een terechte policy - 90% van de gebruikers had een dergelijke strategie in gedachten. Probeer ze eens te renamen naar .pdf, .jpg of .zip - wel even erbij zetten dat je met "save as" moet werken en moet renamen, dan komt 't goed.

@yoozer kan dat dan ook met video beelden? ik probeerde namelijk om met mijn digitale camera video beelden op te loaden maar dat werkte niet hij blijft maar oploaden en na 5 uur nog niks..

Back