justin
Shauna
Welk masterkeyboard gebruik om je muziekjes in te spelen of evt. je software synth ect.. aan te sturen.
- Wat zijn de voordelen van je keyboard.(toetsen,controllers etc... )
- Wat ervaar je als nadelen van je keyboard.( zie boven. )
evt. prijs of waarde vermelden,als je het nog zo weet.
En uiteraard hoe zijn de toetsen ( kwestie van smaak uiteraard ),hoe voelt ie aan. Aangezien de toetsen van een nordlead,jp8000..andere merken mischien... bijv. erg plastic aanvoelen,zover ik weet,dus niet echt een perfect master keyboard neem ik aan.
Lijkt me een handig topic, voor mensen opzoek naar een masterkeyboard en zich een bepaald budget kunnen veroorloven,wat zowel ruim kan zijn als klein.
Uiteraard waarom je uiteindelijk voor je huidige synth hebt gekozen die je gebruikt als master.
Aanvullende info etc... is welkom.
- Wat zijn de voordelen van je keyboard.(toetsen,controllers etc... )
- Wat ervaar je als nadelen van je keyboard.( zie boven. )
evt. prijs of waarde vermelden,als je het nog zo weet.
En uiteraard hoe zijn de toetsen ( kwestie van smaak uiteraard ),hoe voelt ie aan. Aangezien de toetsen van een nordlead,jp8000..andere merken mischien... bijv. erg plastic aanvoelen,zover ik weet,dus niet echt een perfect master keyboard neem ik aan.
Lijkt me een handig topic, voor mensen opzoek naar een masterkeyboard en zich een bepaald budget kunnen veroorloven,wat zowel ruim kan zijn als klein.
Uiteraard waarom je uiteindelijk voor je huidige synth hebt gekozen die je gebruikt als master.
Aanvullende info etc... is welkom.

maar die psr 70 word nog wel eens een 76 key controller...